Inlägg från: coolchick |Visa alla inlägg
  • coolchick

Vänner i Göteborg 2

minSaile skrev 2010-02-26 09:22:15 följande:
    oh...det lät ju bra..men du, november är inte fy skam då det har mörknat och lite energi inför kommande vintern...
    I know!!! November brukar vara sååå jäkla trist ju. Och så har vi lite tid på oss att spara ihop pengar.
    Det kommer ju gå en hel del pengar till en vecka på Gotland också. Säkert hälften av Egyptenkostnaden...
  • coolchick
    minSaile: Det plockar ju snabbt på en massa pengar även på en svensk semestervecka. Huset vi ska hyra kostar 3800, båten 1400, bensinen ToR 2000 ca kanske...Då är vi uppe i 7200 kr ungefär. Plus fickpengar, och som du säger, Gotland är inte direkt billigt.

Var det du som kände nån som gjorde fina tårtor? Vi behöver en stor tårta till den 10 april till Elliots dop/kalas.
  • coolchick

Tack snälla du, nu har jag kollat färdigt så nu kan du ta bort dem igen.

Vet du på rak arm hur mycket hon tar?
    Nu sa sambon iofs att han har en kompis som gör tårtor. Vi får väl börja kolla runt lite så smått.

• coolchick
    minSaile: Vi mår finfint tack. Hur är det med er?? Stackars Elias, mår han bättre? {#lang_emotions_frown}

Gårdagen var supermysig! Det var så brutalt gott med sushi igen, jag fullkomligt vräkte i mig bitarna på bara några minuter

Filmen var faktiskt jättebra!! Jag började nästan gråta i slutet {#lang_emotions_dreamer} Är så himla löjlig med vissa grejer haha!! Men jag lyckades hålla tillbaka tårarna. Häftig morsa man hade varit annars som bölar på en barnfilm
  • coolchick

Vad heter det nya stället? Jag har aldrig käkat koreanskt men skulle gärna prova!

Hmm filmen... Vet inte om den passar en 4-åring. Det var en del mindre barn i salongen. Jag tror egentligen Tindra var i en ganska bra ålder för den. Den var liksom inte barnslig, utan hade en lite "äldre" dialog. Läste nånstans att den tom ämnade sig allra bäst för oss vuxna {#lang_emotions_smile}

• coolchick
    minSaile: Man ska vara symptomfri i 48 tim. Imorgon har det väl bara gått drygt 24 tim då väl?
    Då vete sjutton om jag vågar chansa faktiskt... Skit också, jag tänkte inte på det! Hade gärna träffat dig, det var ett tag sedan nu.

Jojo: Går du i samma BVC grupp som min syrra kanske? Hon heter Lena och har en liten Isabelle.
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2