-
du tänker absolut rättcoolchick skrev 2010-02-25 22:10:39 följande:Jag tänker lite så här också ang det där med om barnet känner sig ledset och övergivet... Visst, det finns säkert risk för att det blir så. Men! Det är inget som barnet tar skada av, eller kommer minnas längre fram i livet. Det är för stunden.Tänk på alla gånger man själv blev lämnad med någon som man kanske kände sig lite mindre trygg med. Vi har säkert grinat oss till sömns många ggr allihop efter mamma när vi var små, men det är ju inget man kommer ihåg som något jobbigt i efterhand.Eller... Tänker jag fel nu...?Menar absolut inte att ni som har svårt att åka hemifrån har fel!! Men det kanske underlättar att tänka lite som jag gör då? -
håller med dig...har inget intresse för det och förstår inte heller tjusningen...men vem vet..kanske hittar intresset nån vacker dag....coolchick skrev 2010-02-26 08:05:43 följande:Önskar att jag vore en löpartjej, för då hade jag gärna hängt på. Men jag verkligen ogillar skarpt att springa, vet inte varför... -
oh tack kära ducoolchick skrev 2010-02-26 08:35:44 följande:Grattis på födelsedagen Lovisa! Hur gammal blir du nu? 25 va?
...alldeles rätt...hur kunde du gissa min ålder så bra
Min kära granne ska sitta barnvakt några timmar ikväll så jag och sambon kan gå på bio...alldeles lagom födelsedagsfirande tu man hand, för första gången på läääänge, då man har en bebis
. Tycker lite synd om henne då Maja brukar ha en skriktid varje kväll men men...
-
oh...det lät ju bra..men du, november är inte fy skam då det har mörknat och lite energi inför kommande vintern...coolchick skrev 2010-02-26 09:18:46 följande:MinSaile: Du ser inte en dag äldre ut än 22 ju Gud vad mysigt med bio, hoppas ni får en störtmysig kväll!!Åhh... Har hittat en resa till Egypten, i nov iofs men ändå Men låter det inte som ett riktigt bra pris med 15 000 kr för oss fyra, två veckor inkl halvpension (frukost & middag) JAG VILL!!!! -
morning girls...och tack för grattishälsningarna
..igår så lämnade vi Maja för första gången till vår kära granne. Jag och sambon gick och såg Avatar på bio och det var skönt att göra nå tu man hand men kära grannen hade det lite jobbigt med Maja då hon skrek och grät mest. Fast det hade hon ändå gjort även om vi var hemma då hon skriker mkt mer på kvällarna. Tur nog så var Elias snäll och lugn. Men jag tror inte hon vill vara barnvakt på länge
.
Vi resonerade att Maja hade skrikit lika mkt med farmor plus att grannen bor dörr till oss vilket också var skönt.
cool...inte klokt att det kan kosta så mkt att semestra i Sverige och jag har hört att Gotland är dyrt. Ska ni dit på medeltidsveckan? Hade själv velat åka dit då....vi funderar på Legoland i sommar bla
che...det var ju rätt bra tänkt det med...att åka med och handla och käka lite och sen hem...kanske gör jag också så hmmm...funderar lite på det. Har inte ens pratat med sambon om Ullaredsweekend och känner jag honom så är han inte så tänd på att ta hand om två barn helt själv i två dagar.
litenlind...vad är det för häst du har? Äger du den el du bara tar hand om den? Jag tycker jättemkt om hästar men har aldrig ridit. Klart jag har testat och suttit på en häst men inte mkt mer.
Ang godis så äter jag inte så mkt av det...inte på samma sätt som ni beskriver. Tappade intresset för några år sen men jag kan bli fast på en speciell sort tex nu har det varit dubbeldajm och kan då äta 3 på en dag. Jag kylskåpsäter mer och det är ju inte heller så bra. Klarar inte av att äta en hel godispåse och igår på bion rörde jag inte det jag hade köpt.
jojo...när ska du börja jobba? -
ja en mammakompis till mig...hon gjorde jättefina spindelmannen tårta till sonens födelsedag. Även jojo har en kompis som gör tårtor. jojo...beställde Caroline nåt från henne?coolchick skrev 2010-02-27 09:53:42 följande:minSaile: Det plockar ju snabbt på en massa pengar även på en svensk semestervecka. Huset vi ska hyra kostar 3800, båten 1400, bensinen ToR 2000 ca kanske...Då är vi uppe i 7200 kr ungefär. Plus fickpengar, och som du säger, Gotland är inte direkt billigt.Var det du som kände nån som gjorde fina tårtor? Vi behöver en stor tårta till den 10 april till Elliots dop/kalas. -
wait a sec..coolchick skrev 2010-02-27 10:06:18 följande:Hade du bilder på några tårtor?? Jag smög omkring på din sida men hittade inga... -
cool....nu har jag kopierat bilder och dom ligger bland mina standardbilder..kommer ta bort dom senare då det inte är mina bilder
-
jag ska fråga henne och återkommer om det så fort hon har svarat..kanske lättare om jag får veta vad du skulle vilja ha och hur många bitar...coolchick skrev 2010-02-27 10:36:43 följande:Tack snälla du, nu har jag kollat färdigt så nu kan du ta bort dem igen.Vet du på rak arm hur mycket hon tar?Nu sa sambon iofs att han har en kompis som gör tårtor. Vi får väl börja kolla runt lite så smått. -
har du tur så tar hon kanske bara för ingredienserna...