Inlägg från: SofiaLind |Visa alla inlägg
  • SofiaLind

Vänner i Göteborg 2

LitenLind- Är det okej om jag kommer med två barn imorgon? Ska passa Emmas lille Lucas...=)

• SofiaLind

Josephine78 - Ja det har verkligen varit jätteskönt att komma till värmen lite..=).

LitenLind - Ska jag ta med ngt till dig idag?

• SofiaLind

Om några dagar stängs vår planeringstråd ner då den varit öppen i tre menader. Jag har öppnat en ny som vi använder från och med NU!!! Har kopierat över vår lista till den. Länk är...

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m51256412.html

Hjälp till så alla hittar dit....

• SofiaLind
    litenlind skrev 2010-03-09 08:19:46 följande:
    Här är en länk till hemsidan www.wellnessbylinda.com/SchemaPriser.htmlSök också gärna på nätet (sök på zumba) för att läsa mer om själva stilen.Jag har lagt ut det som evenemang på facebook också och bjudit in er alla (som jag har som vänner där iaf )
    Kollade på sidan...DÄr står det ju att om man bokar privatlektioner kostar det 2500kr för fem gånger......Det kanske vi skulle kunna ta? En gång i veckan?? Blir vi många kostar det ju inte mycket alls då...är det roligt kan vi ju bara boka fem nya gånger när de är slut...
  • SofiaLind

Godmorgon alla glada mammor!! Mr ni bra idag?

• SofiaLind

LillaLivet, du kan väl inboxa mig din adress också...

• SofiaLind

Har lagt in ett nytt förslag om fika nästa vecka....

• SofiaLind
    litenlind skrev 2010-03-10 13:57:05 följande:
    Sushi-galningar!!Flisan: Hoppas ni får det toppen i sthlm! Härligt att få lite egentid där också. Och tur för Sj att de betalade Sofia: Skulle gärna komma på fikan men jobbar till 15 på torsdagar...Jag tycker förresten att vi borde slå oss ihop och öppna eget Vi skulle nog kunna få ihop ett superkoncept tror jag!!
    Jag såg precis att jag är uppbokad den tiden jag skrev upp så ska genast ändra den ändå...

Ja det är en intressant idé. Vilken skola är det du ska läsa på?
  • SofiaLind

Tjejer, jag måste tyvärr ställa in filmkvällen hos mig på fredag. Vi får ta det någon annan dag framöver...då kanske tom fler kan..=)!!

• SofiaLind
    atena100 skrev 2010-03-10 19:05:25 följande:
    Ajdå! Tråkigt, men kommer fler tillfällen... :) Hur går det med huset då?
    Vi har fått bud under utgångpriset, vilket vi sagt nej till så nu blir det fler visningar. Är väl inte bästa tiden att sälja hus just nu...=/. Men men...värre saker kan hända än att vi får bo kvar här..=). Älskar huset....är bara inte så förtjust i Olofstorp....lite för lugnt för min smak, men man vänjer sig väl..ha ha.
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2