Inlägg från: jojo72im |Visa alla inlägg
  • jojo72im

Vänner i Göteborg 2

Coolchick: Skönt att ni börjar bli er själva igen! Vad härligt att Elliot äter ikapp sig nu! Själv har jag också varit isolerad=hemma i lgh - Fast helt frivilligt ska jag tillägga! Idag var första gången jag gick utanför dörren sedan ngn gång i förra veckan!! Helt sjukt ju...Undra hur man är funtad då?? Enligt min man är jag smått galen Men har ju haft lite besök hemma så jag har inte suttit helt själv Min man tycker det är kul att köra med Lin i barnvagnen, men jag har aldrig gillat det, men nu tror jag baske med att även han börjar tröttna på snön som är ivägen överallt...För hur kul är det att vara ute med vagnen nu?!

Che: Jag är ingen mamma-veteran men jag kan bara instämma i hur du känner om att vara borta en natt från lilla älsklingen Får ångest av bara tanken fast jag ju inte nattammar längre...När jag tänker på det så känns Maj alldeles för nära i tiden! Oj, som det känns nu känns nästa år för nära i tiden

• jojo72im

Tjejer: Är det ngn här som ska springa ngt löpar-lopp i år? Tänkte vi kunde köra ngn löpträning ihop här på tråden kanske? Mixa nytta med nöje, socialt med hälsosamt....Lite nyttigare än alla dessa smarriga fikor vi går på hela tiden Finns det intresse för det? Jag föredrar att springa i Skatås (när snön är bort) så är det ngn som orkar ta sig hit och vill ha en löparkompis så hojta till

• jojo72im

God morgon alla godisälskande tjejer! Kan sälla mig till er då jag ÄLSKAR smågodis  Tror de flesta människor, framförallt tjejer är svaga för godis osv Men nu ska jag dra åt svångremmen och verkligen skärpa till mig tänkte jag! Nu blir det bli som jag brukar köra när jag är yrkesarbetande och har mer rutiner...Då får man unna sig fre till sö resonerar jag - inte var och varannan dag som nu! Fast nu när man ammar så har det kanske räddat mig från ett för stort viktras i och för sig...hm...

Che: Förstår din känsla till fullo - Du är mitt språkrör Trots det ska jag faktiskt försöka mig iväg på en tjej-Spa-resa med väninnor helgen innan så då prövas jag till fullo! *nervöst* Men ang Ullared så skulle jag ev kunna tänka mig att göra som du dvs åka dit över dagen, shoppa och äta gott med er andra men sedan dra hem på kvällen, men i så fall hoppar jag på i sista minuten.

Flisan: Kul om vi kan ta ngn joggingtur ihop när våren kommit hit och marken är bar igen! Kan ju lägga ut som förslag i träfftråden om ngn månad el så...Själv har jag inget emot löpband som tur var, men visst är det ute i naturen som är det optimala. Frisk luft, sköna naturupplevelser osv Jag ska ju ev springa Gbg-varvet i år och om jag blir biten på lopp efter det (springer aldrig lopp annars) så kommer jag bli en sådan där galen tjej som åker iväg på löparresor i tid och otid

Ha nu en kanonskön helg Alla! Det ska jag ha! {#lang_emotions_laughing}

• jojo72im

Det lilla av Koreansk mat jag ätit var jättegott! Fast det var i Kambodja på en Koreansk finrestaurang...Yammy har jag velat testa länge!

Minsaile: Hoppas Elias blir frisk snart stackaren!

• jojo72im
    coolchick skrev 2010-02-28 16:36:32 följande:
    Ingen som vill ses på en frukost eller tidigare lunch imorgon?
    Jag har en BVC-tid om barns utveckling kl 11 här vid Munkebäck men annars hade jag gärna träffats! Men jag tänkte försöka vara så effektiv och få in veckans första träningspass också innan. Måste ju göra det när min man är hemma på dagen...Men vill du ses på em i stan runt 14-tiden istället kanske?? Vi brukar fika efter BVC-träffarna men tänkte efter det i så fall...
  • jojo72im
    minSaile skrev 2010-02-28 16:55:13 följande:
    jag hade kunnat tänka mig men jag vet inte hur det är med Elias...alltså nu är han pigg och alert och käkar massor och nu för en stund sen sa hans pappa att han slutade spy runt sex på morgonen så det var inte 5 timmar som jag trodde...vad vet jag då jag låg och sov...Är det ok då imorgon tidig lunch??
    Du tror inte att du kan vara smittbärare om nu Elias varit så dlig?? Även om du mest varit med Maja så kanske du kan ha det latent ändå...Kan inte så mkt om sådant men blir lite nojig nu med all denna kräksjuka överallt!
  • jojo72im
    coolchick skrev 2010-02-28 17:36:28 följande:
    minSaile: Man ska vara symptomfri i 48 tim. Imorgon har det väl bara gått drygt 24 tim då väl?Då vete sjutton om jag vågar chansa faktiskt... Skit också, jag tänkte inte på det! Hade gärna träffat dig, det var ett tag sedan nu.Jojo: Går du i samma BVC grupp som min syrra kanske? Hon heter Lena och har en liten Isabelle.
    Nej jag vågar inte heller chansa för det är onödigt att utsätta Lin för ngt! I min BVC-grupp finns ingen Lena och Isabelle...Hade varit lustigt om din syrra gått i min BVC-grupp Men visst är världen liten...
  • jojo72im
    coolchick skrev 2010-02-28 18:19:57 följande:
    Ja det hade varit lite skoj. Hon går också på Munkebäck nämligen och brukar ha såna där grejer för sig på måndagar Jag hade gärna träffat dig på em efter ert BVC besök och så, men jag hinner nog inte då. Ska träna 17.30 och innan dess ska middag fixas, eftersom jag nästan går direkt när J kommer hem från jobbet.
    Det kommer fler tillfällen att ses!
  • jojo72im

Coolchick: Hoppas det bara var ngt tillfälligt med Elliot, ngt han ätit kanske!? Stackarn, han som var så sjuk nyss! Jag håller tummarna för att han inte spyr mer utan kommer må som en prins nu!

Tjejer: Jag har avbokat mig från morgondagens sushiträff, bara så ni vet....Orkar inte drutta in till stan och en stor gruppträff känner jag. Nu får ni bättreplats med era barnvagnar - bra va! Kanske går iväg och äter sushi på min "kvarters-sushirestaurang", nära och bra Ha det gött imorgon och är för mig med!

• jojo72im
    Doodie1 skrev 2010-03-01 10:09:09 följande:
    Hej tjejer,Skrev mig osm eventuell idag till Gjädjebubblan, men får stanna hemma. Får farmor på besök o känner att hon får alldeles för lite tid med lilleman. Så nu stannar jag hemma, ska laga lite mat till oss o sen blir det till att springa.Emma, om ni åker över till Ullared över dagen den 15:e, så är jag nyfiken  på att eventuellt göra sällskap (då tar jag nog bilen också). Planerar en spa-helg med tjejkompisarna den 8:e maj, helgen innan, annars hade jag kommit med heeela helgen. :) Ni gör ju allt kul på en o samma gång - shoppa, skvallra, grilla... yummy!!
    Hohooo!!! Hojtar högt till dig vännen och frågar om jag kan tjuvåka med dig i bilen i så fall dvs om du ska vara med under dagen i Ullared och sedan dra hem med ett ton kassar på kvällen!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2