Inlägg från: coolchick |Visa alla inlägg
  • coolchick

Vänner i Göteborg 2

Ja det hade varit lite skoj. Hon går också på Munkebäck nämligen och brukar ha såna där grejer för sig på måndagar

Jag hade gärna träffat dig på em efter ert BVC besök och så, men jag hinner nog inte då. Ska träna 17.30 och innan dess ska middag fixas, eftersom jag nästan går direkt när J kommer hem från jobbet.

• coolchick
    minSaile skrev 2010-02-28 19:22:09 följande:
    www.yammyyammy.se/default.htm dom har öppet på 2a långgatan 11-15 mån-fre... vad sägs om denna onsd, nästa månd el onsd 11.30? Jag kollade lite i planeringslistan
    SHIT vad mycket gott!! Började nästan dreggla här ju

Denna onsdagen skulle faktiskt funka för mig. Tidig eller sen lunch i så fall?
  • coolchick

Har du varit där förr? Funkar det att ta med vagn dit? Finns det barnstolar?

Kl. 11 funkar absolut för mig. Skönt att vara där tidigt innan den värsta rusningen börjar!

• coolchick
    minSaile skrev 2010-02-28 20:37:10 följande:
    man tar spårvagnen till järntorget och så är 2a långgatan precis mittemot torget....bageriet är mittemot men vi kan ses på järntorget...finns barnstol.....jättebra...
    Ska vi ses på Järntorget strax före 11 då? Vid Pressbyrån?
  • coolchick
    minSaile skrev 2010-02-28 21:07:59 följande:
    låter finemang...så slipper jag att stressa till dagis ...så bli så gott och jag ska äta kimchi....är du en äkta korean så lär du gilla det ...
    Uhm jaa... Det återstår ju att se då {#lang_emotions_dreamer} Många roliga namn där... Ska genast kolla kimchi.
  • coolchick

Ursäkta mig nu, men förbannade, jävla skit!!! {#lang_emotions_yell}

Elliot har börjat spy igen. Blir så himla trött, just när man trodde att han hade återhämtat sig helt. Stackars liten... Han är fortfarande pigg, så jag hoppas, hoppas, hoppas att det går över snabbt denna gången.

• coolchick
    minSaile skrev 2010-03-01 18:59:33 följande:
    cool...hur har det gått?
    Tackar som frågar!
    Ingen mer spya sedan... typ kl. 13 kanske. Ungefär då. Han är pigg som vanligt och leker, men har inte velat äta något direkt. Men det kan ju också ha med att göra att han blir lite skraj när han spyr...

Får väl avvakta och se imorgon, ang vår lunch på ons tänkte jag.
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2