Inlägg från: litenlind |Visa alla inlägg
  • litenlind

Vänner i Göteborg 2

Alltså jag är så himla arg på mig själv just nu och illa mår jag också. Istället för att passa på och städa när Alva sover så satte jag mig och smällde i mig en hel påse godis! Varför??!! Så att jag får ännu tjockare mage och mår illa dessutom? Så himla onödigt gjort, det var ju inte ens gott.

Nu måste jag komma igång och träna, får passa på när hästen ska iväg till skåne i tre månader så att jag inte måste vara i stallet varje dag. Det är iofs träning det med men inte på samma sätt, skulle behöva köra lite Pilates.

• litenlind

Ja, jo, liiite gott var det ju. Men inte med hela påsen, urk...

Ja ja jag får ju skylla mig själv. Men varför lär man sig inte? Jag kan tom tänka när jag äter att det här är inte bra, jag mår illa, sluta nu, men nej då, jag sitter och matar på bit för bit. Sjukt!

Skönt att man inte är ensam om elendet iaf

• litenlind

Nu har jag iaf varit lite ordentlig: Först har jag burit en massa balar i stallet, mockat, sopat, burit hö, ryktat häst osv osv. Sen har jag lagat supergod köttfärslimpa med potatis, brunsås och lingon till.

Det väger upp liiiite för allt godiset.

• litenlind

OBS OBS OBS!!!
    Jag ringde till campingen i Ullared nu för att kolla läget med stugor och de hade 1 (!!!!!) stuga kvar den 15-16 maj och den var en 6-bäddars. Jag bokade den, med riskt för att få en avbokningskostnad på 250 kr ifall ni tycker att vi ska strunta i det helt.

Jag personligen tycker det skulle vara himla mysigt, de har ju sån där badtunna och grejer där också som man kan bada i om man vill och så...

Kom med kommentarer!!

• litenlind

Smulu: Hmmm, nja jag vet ingen sån ridskola. Eller jo, man kan gå lite kurser och sånt på Aktiv Häst i Säve. Även ta privatlektioner, koster 350 kr för 1 timme.

Recept på min köttfärslimpa kan absolut fås, jag kan inboxa dig om du vill-

Sofia: Jag vill också åka, så då är vi två iaf... Hoppas det är 4 till som vill nu då. Det står 7 st uppskrivna men två är ev. Man kanske kan trycka in en till på madrass eller så om alla 7 vill med. Jag kunde tyvärr inte göra något åt det hela eftersom det bara fanns 1 stuga kvar... Tur att jag ringde! Men man vet ju inte det kan ju bli nån 4-bäddars ledig pga avbokning också så att vi kan ha 2 stugor.

Sofia du har en plats i min bil, så nu har jag 1 plats kvar...

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2