Inlägg från: SofiaLind |Visa alla inlägg
  • SofiaLind

Vänner i Göteborg 2

Nä Flisan stackars dig...=(.´Det är fruktansvärt med kräksjuka!

• SofiaLind

Åh vilken undebar dag det är!! Solen strålar och snön smälter!! Härligt...förutom att det kommer fram en attans massa hundbajsekorvar som gömt sig i snön..blä!

• SofiaLind

Ser ut att bli en härlig dag idag också..=)!!!
    Lite besviken på melodifestivalvinnaren igår...Hejade på Salem al Fakir och Erik Saade!!! Tyler älskar låten Manboy..ha ha

• SofiaLind

Hmm...såg inte att det snöade....får bli en härlig dag inne idag då!!

• SofiaLind
    Josephine78 skrev 2010-03-14 08:06:06 följande:
    Ja fy för all hundskit som kommer fram nu när snön smälter, usch!!!Här vaknade min lill skrutta igår kväll med ett skrik, helt kokhet när jag gick till henne. 39,8 i feber och hennes hosta har blivit värre... Sen la hon av en spya över hela mig också, not nice men så är det. Tror att det berodde på febern iom att den bara kom sådär från ingenstans och var så hög..Natten har varit skit men får vila idag under dagen, sambon är inte hemma heller utan kommer ngn gång i eftermiddag Febern är lite lägre idag, ligger på 39 men är väldigt svårt att få i henne ngt att dricka eller äta...
    Åh nej, stackars liten.....
  • SofiaLind

LitenLind, vi hänger på till Universeum!!

LillaLivet, Förlåt, vi avbokar oss från lekträffen hos dig. Har aldrig varit med Tyler på Universeum så passar på när någon ska gå.... Kommer gärna till dig en annan dag...=)!!!

• SofiaLind
    coolchick skrev 2010-03-14 18:33:58 följande:
    Det lönar sig att vara envis Ikväll betalar vi in bokningsavgiften till Turkietresa i aug! YAY!!
    Åh vad härligt underbart!!!
  • SofiaLind

Morgon!!! Jag har lagt in ett förslag om Lek och Buslandet den 22/3.

• SofiaLind

Någon här som vill ha en liten hund?

• SofiaLind

Vi har en liten chihuahua hane på 3,5 år. Vi älskar honom, men har inte riktigt så mycket tid för honom som han förtjänar...

Svar på tråden Vänner i Göteborg 2