Inlägg från: Josephine78 |Visa alla inlägg
  • Josephine78

Vänner i Göteborg 2

Här gör vi inte mycket heller, lika dimmigt här som ni verkar ha det hos er Linnéa tar sig en tupplur och jag sitter här!! Väntar på att mitt kaffe ska bli klart!!

Ledig idag och imorgon också, sen blir det till att jobba lördag o söndag

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • Josephine78
    Flisan 80 skrev 2010-03-18 12:01:35 följande:
    Cool:kul me ny vagn!Ja igår kände jag verkligen att nu är våren på väg! Idag? inte lika mycket Jaja...vi ska ut på en liten promenad iaf och sen blir det BVC och 6-mån kontroll!!!! Helt galet!!!! athena: Åhhh...sushi! Käkade faktiskt igår dock på supersushi Mmmmummma!Josephine: vad jobbar du med? kanske har skrivits innan. Mitt minne= guldfisk :)kram kram
    Hehe, ingen fara, mitt minne kan också svika mig lite då och då Jobbar som undersköterska på ett demensboende
  • Josephine78

Här är min lilla fina tjejja Nytagen bild från idag!!
  • Josephine78
    coolchick skrev 2010-03-18 20:34:45 följande:
    Sådär, han betalar tillbaka 200 kr på vagnen. Det är helt ok för min del. Han blev inte alls sur eller något, tyckte mest det var konstigt med punkan.Så då har jag fått den för 1000 kr, vilket är absolut acceptabelt!
    Vad bra att du skickade ett sms till slut och att du fick pengar tillbaka

Tack alla för era fina ord om min sessa.. Hon är en goding men skenet kan bedra!!! En huligan av dess like ibland, fattar inte var dom får allt bus ifrån???
  • Josephine78

Hehe Jag är lite snurrig så jag skrev nog bara fel {#lang_emotions_dreamer} {#lang_emotions_kiss}

• Josephine78
    coolchick skrev 2010-03-19 12:09:10 följande:
    Nu ligger det ännu en middagsdejt i träfftråden. Ons 31 denna månaden. Hoppas några kan hänga på!
    Åh, ska höra med gubben, jag jobbar dagen och han går av jouren då så kanske, kanske Ska iofs jobba 7 dagen efter men det blir nog bra det!!
  • Josephine78

Godkväller