Inlägg från: Josephine78 |Visa alla inlägg
  • Josephine78

Vänner i Göteborg 2

Här gör vi inte mycket heller, lika dimmigt här som ni verkar ha det hos er Linnéa tar sig en tupplur och jag sitter här!! Väntar på att mitt kaffe ska bli klart!!

Ledig idag och imorgon också, sen blir det till att jobba lördag o söndag

Två prinsessor har jag - Bianca -02 och Linnéa -09
  • Josephine78
    Flisan 80 skrev 2010-03-18 12:01:35 följande:
    Cool:kul me ny vagn!Ja igår kände jag verkligen att nu är våren på väg! Idag? inte lika mycket Jaja...vi ska ut på en liten promenad iaf och sen blir det BVC och 6-mån kontroll!!!! Helt galet!!!! athena: Åhhh...sushi! Käkade faktiskt igår dock på supersushi Mmmmummma!Josephine: vad jobbar du med? kanske har skrivits innan. Mitt minne= guldfisk :)kram kram
    Hehe, ingen fara, mitt minne kan också svika mig lite då och då Jobbar som undersköterska på ett demensboende
  • Josephine78

Här är min lilla fina tjejja Nytagen bild från idag!!
  • Josephine78
    coolchick skrev 2010-03-18 20:34:45 följande:
    Sådär, han betalar tillbaka 200 kr på vagnen. Det är helt ok för min del. Han blev inte alls sur eller något, tyckte mest det var konstigt med punkan.Så då har jag fått den för 1000 kr, vilket är absolut acceptabelt!
    Vad bra att du skickade ett sms till slut och att du fick pengar tillbaka

Tack alla för era fina ord om min sessa.. Hon är en goding men skenet kan bedra!!! En huligan av dess like ibland, fattar inte var dom får allt bus ifrån???
  • Josephine78

Hehe Jag är lite snurrig så jag skrev nog bara fel {#lang_emotions_dreamer} {#lang_emotions_kiss}

• Josephine78
    coolchick skrev 2010-03-19 12:09:10 följande:
    Nu ligger det ännu en middagsdejt i träfftråden. Ons 31 denna månaden. Hoppas några kan hänga på!
    Åh, ska höra med gubben, jag jobbar dagen och han går av jouren då så kanske, kanske Ska iofs jobba 7 dagen efter men det blir nog bra det!!
  • Josephine78

Godkväller

Bara inne en snabbis, är skit trött efter dagens jobb och en snorig näsa..

coolchick: Linnéa har ju också hostat länge och snorat. Först fick hon feber som försvann men när den sen kom tillbaka så gick vi till läkaren. Hon fick Ventoline men inget annat. Tycker du ska gå till läkaren om ni är oroliga. Äter han och dricker? Hur andas han? Hur ser det ut ovanför magen/under bröstet samt vid nyckelbenen när han andas? Sjunker det liksom in mer än vanligt? Hoppas du förstår vad jag menar? *kramis*

• Josephine78

Godmorgon!

Här fick jag snällt stiga upp strax efter 6 imorse men det är inte så konstigt eftersom att hon somnade 18.15 igår, tidigt för att vara min lill gumma!!

Här har/är vi förkylda men det börjar gå till det bättre, tror jag.. Vågar inte riktigt känna efter..

fru vero: Grattis till en liten, hoppas ni mår bra!!

vickan: Åh, bröllop, grattis Här lär jag nog aldrig bli gift, inte jätte viktigt för mig men det är ju en dröm man haft sen man var liten.. Men sambon är väldigt anti både förlovning och giftermål.. Jaja, bara vi är vi så är det gott nog!!

browniie: Hoppas du är inne och föder/fött barn nu, kikade på bloggen din och du har inte uppdaterat.. *nyfiken*

• Josephine78
    Doodie1 skrev 2010-03-26 13:11:44 följande:
    Kollar in o säger hej, hur är det med aktiviteter här? Ser att några av er är grymt duktiga. Jag har haft jobbiga månader med lilleman, så fått avboka allt här med kort varsel. Har varit jäkligt jobbigt det här med att vara mamma. Jag är ju van vid att köra på i 200 knyck o göra lite som vinden faller in, så jätteomställning att styra sig efter någon annan + att lilleman har varit mkt sjuk. Jag hoppas att en dos av mkt sol o vårkänslor får oss att kunna hänga med på lite mer här inne. Hur mår ni andra? KRAM
    Hoppas att ni får vara friska nu, så jädrans jobbigt när dom små blir sjuka hela tiden Och sen att bli mamma är ju en omställning som heter duga och det tar sin lilla tid att komma in i det!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2