Vänner i Göteborg 2

jag är så avis på alla som ska få bebisar nu...jag vill också ha en liten liten...Maja, hon växer så fruktansvärt fort. Frågade faktiskt sambon om han önskar sig en tredje och hans svar var då "då får du skaffa en annan man"...
Maria86...vilken söt tjej du har och jag förstår att åren går snabbt med barnen. Min son fyller 4 år på tisdag och det känns så stort plötsligt.
cool...sicken människa och så himlans retligt...jag hade nog svarat nåt skitsurt på sms. Hon var säkert rädd att ni inte skulle komma och tog chansen men då hade hon ju kunnat förklara för den andra att ni ska komma och om ni inte tar vagnen så går den till den andra....dååååligt!
loppan...suck för spyor och bakslag...hoppas han blir snart frisk
litenlind...vad jobbar du med för du verkar jobba mkt...och så fixa med hästar så tidigt på dygnet osv...du är ju superduktig
flisan..tycker ni gör rätt för varför är det alltid den som fyller år som ska fixa och dona inför sin födelsedagsmiddag (som jag förra lördagen). Men blir liksom väldigt stressad...
ang stressad...i eftermiddag ska vi ha kalas för Elias på Glädjebubblan och dit kommer 24 busungar med lika många föräldrar...så det blir nog mkt liv...
Ang ramla ur sängen så har Elias ramlat ur vår säng otaliga ggr och då speciellt när han sover. Man hör hur huvudet alltid når golvet först och vilka bulor han har fått men det har gått bra tur nog. Första gången han ramlade från vår säng var mitt fel...han var 4 månader och jag hade glömt att han hade börjat vända sig och lagt honom för nära kanten så jag såg hur han vände sig och ramlade ner men jag hann inte fram...ojojoj vad orolig man var.
loppan...den var ju jättefin tårta...Thomas tåg bakelsen hade ju inte jag gjort
josephine...vad jobbar du med?
cool...menar du brios tassar man sätter under spjälsängen så den gungar? Sist jag kollade så kostade dom 199 för 4 st.
litenlind...ja det var synd jag inte kunde komma imorgon..hoppas ni får det mysigt