Inlägg från: coolchick |Visa alla inlägg
  • coolchick

Vänner i Göteborg 2

God morgon!

Vad kallt det är idag! Tänkte gå ut och gå en sväng med Elliot och handla lite, men det sitter ganska långt inne... Brrr...

• coolchick

God kväll allesamman!

Vi har nyss käkat pepparfilé med portvinssås, sååå gott!! Fast matnjutningen grusades lite av att Elliot la av värsta översvämmade diarréblöjan... Najs {#lang_emotions_undecided}

Här blir det nog film ikväll och grillchips Glömde köpa cola zero dock, så jag får fjäska rejält för sambon nu...

• coolchick

F*n vad jag hatar folk på Blocket ibland!! {#lang_emotions_yell}

Vi skulle åka till Varberg imorgon och kolla på en barnvagn som jag till 99% skulle köpa. Tjejen lovade att hålla den till oss eftersom vi åkte så pass långt. Messade henne tidigare för att stämma av en tid som passar båda. Nu skrev hon att hon sålde vagnen idag till någon annan.

• coolchick

Och så skrev hon: Hoppas du har överseende!

Har sån god lust att skriva tillbaka att Nä det har jag fan inte, det var jävligt dåligt stil!!!! {#lang_emotions_yell}

• coolchick
    LillaLoppanT skrev 2010-03-05 21:36:06 följande:
    FAN! Nu vaknade Lukas och spydde ner sin säng. Jag som trodde han blivit bättre. Har inte spytt sen igår morse, och då var det bara lite grann. Men det verkar tydligen vanligt med baksalg när dom är på väg att bli friska. Var det inte så för er också Cool?
    Jo Elliot har ju haft "återfall" hela tiden under de här två veckorna. Han är fortfarande inte helt hundra. Som sagt så hade vi en kaosblöja tidigare ikväll. Magen är verkligen inte i balans på honom fortfarande.

Läste i en tråd att man inte ska ge dem mjölkprodukter under magsjukeperioden. Det kan dra ut på hela processen. Det kan bli som en laktosintolerans typ.
  • coolchick
    browniieee skrev 2010-03-05 23:45:08 följande:
    usch vilken dålig stil.. jag hade LÄTT skrivit det sms:et eller gjort det samtalet!
    Ja jag ångrar lite nu att jag inte gjorde det igår. Nu känns det lite för sent... Iofs så kan jag ju vara extremt långsint ibland, så why not
  • coolchick
    litenlind skrev 2010-03-06 10:41:48 följande:
    Jag hade skickat sms:et idag collchick
    Ja bara för att stilla mitt egna sinne Sen skulle jag kunna lägga det bakom mig. Kanske.
  • coolchick
    Maria86Emil08 skrev 2010-03-07 10:03:55 följande:
     Idag ska vi till köttbullecafeet, mmmm Hoppas alla får en mysig söndag!
    What?! Vad är det?? Har jag aldrig hört talas om. Berätta mer

litenlind: Vilken tur att det verkar gått bra med Alva. Som sagt, de tål mer än man tror ibland, och ofta ser/låter det värre än det är.
    Tindra ramlade ur sin spjälsäng när hon var runt ett år. Fråga mig inte hur hon kom över kanten, men jag hörde bara en smäll i betonggolvet {#lang_emotions_surprised} Men hon klarade sig utan nån skada alls.
  • coolchick
    Flisan: Han är nog bara hängig, inte helt i form. Eller så är det nån fas. Eller så är det både och
    Det här hysteriska mammandet... Och det är bara bära omkring som duger, men hur länge orkar man det med en 9 kg klump på armen... Hoppas på sol imorgon, då blir det långpromenad!
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2