• annajohnson

Bowling när man är gravid?

Hejsan!
    Går och funderar på en sak, är det upp till mig själv om jag känner att jag kan bowla? Kommer att vara i vecka 22 då vi ska göra det.
    Någon med erfarenhet?

• Svar på tråden Bowling när man är gravid?
  • Jungblom

Ja, det är upp till dig. Mår du bra så är det väl inga problem.
    Vi hade bowling på företagsfesten förra året och då var en kollega gravid, hon kände dock av foglossningen för mycket så hon gav upp efter 1 serie.

• emelielj

Hej på er , jag ska bowla ikväll och är i 21 veckan. Jag kommer nog kunna bowla utan problem, men det jag tänker mer är på att Bowlingen är mellan 22-00 ikväll och det är med jobbet, Folk kommer dricka lite öl innan och det är Discobowling! Roligt :) Men tänker på höga musik och ljusvolymen, bebisen känner väl inte att det är sent inatt men just den höga volymen funderar jag på!

Det är ingen fara eller? tänker så inte lilla bebisen inte mår bra där inne under bowlingen!
    Tacksam för svar Skrattande

• anju79

Bebisen mår inte alls dåligt av ljud o ljus o vet definitivt inte vad som är dag o natt. Ut o ha roligt o oroa dig inte. Jag var bl à på ladies night i v 25 o det var inga problem.

• emelielj
    anju79 skrev 2011-03-12 13:43:44 följande:
    Bebisen mår inte alls dåligt av ljud o ljus o vet definitivt inte vad som är dag o natt. Ut o ha roligt o oroa dig inte. Jag var bl à på ladies night i v 25 o det var inga problem.
    Tack för snabbt svar. Va skönt, då kan jag släppa den oron lite!
  • Emmelié89

Bowla på! Jag bowla i 30+, dock var det ju inte helt smärtfritt för fogar o rygg,men det känner man ju själv hur mycket man orkar,föreslår att du tar ett av de lättaste klotet,tog 12först men efter bara några "kast" fick jag byta till 8an där jag bara fick in fingertopparna:D
    Ha så kul!

• Izap

Hihi! Om du får in fingrarna i hålen! Det fick knappt jag så jag fick ta ett skittungt! :) fast jag var i v 35 typ!

• Hanniz84

bowla på ni!

jag va o bowla i v 38 med 1a barnet, o har öven varit med barn nr2 när han låg i magen. o det har varit på discobowling, o båda ungarna är så vitt jag kan se ganska normala

ISA 1/8-2009 <3 LEO 23/3-2011 <3
Svar på tråden Bowling när man är gravid?