• Anonym

Uretrit

Hej! Hoppar in här. Jag har under en längre tid ( ca 4 veckor) haft besvär av sveda i underlivet. Men jag känner inte täta träningar. ...Jag visade neg på odling. Det känns bättre när jag är kissnodig när blåsan är full?? det kan svida när jag kissar med inte jämt..... Känner mig olustig i hela kroppen. Jag har haft svamp som jag behandlade med difflucan. Den ska vara borta enligt min gyn??!! Det svider lixom hela tiden och jag känner mig bedövad på blygläpparna och på klitoris (ursäkta) men jag upplever att det svider upptill innuti slidan. Jag ska till gyn i morgon kan han ta prover på uretrit??? eller måste han remittera mig vidare???

• Anonym

Jaha ok. Men har ni ont HELA TIDEN?? har ni ont runt dom innre blygläpparna och klitoris????

• Anonym
    Anonym (rädd) skrev 2010-04-07 14:33:34 följande:
    är du säker på att du inte har vestibulit? för det finns ju behandlingar mot det. låter ju som det? gör det ont om du för in ett finger? gör det ont om du trycker på de inre blyläpparna?
    nej det har jag inte hon har kollat mig. Hon förde in först 1 sen 2 fingrar och tryckte på olika punkter i slidan....och det gjorde inte onte alls...
Svar på tråden Uretrit