• Nygge

Förskola Uppsala

Vi har två barn 3,5 och 1,5 år och vi är inte helt nöjda med vår förskola, så vi planerar att försöka byta. Den senaste föräldraenkäten (gäller bara kommunen?) har ännu inte kommit och jag efterlyser erfarenheter och åsikter om förskolor, såväl kommunala som privata. Vi är mest intresserade av Svartbäcken/Luthagen eller närliggande områden (om det inte finns en alldeles fantastisk förskola på andra sidan stan förstås )

Både positiva och negativa åsikter är intressanta!

• Svar på tråden Förskola Uppsala
  • Söta Nasse

axelinas förskola i årsta är helt perfekt, men en bit bort från er.

Finns ju nån webbsida där man kan lämna omdömmen.
    Min åsikt är däremot att alla har olika krav på vad en bra förskola är. Det bästa är nog att åka och hälsa på några stycken och då helst under mellanmål eller liknande röriga tider så att man verkligen ser hur de är när det är körigt.

♥ Lägenheten är typ färdigrenoverad nu ♥
  • Nygge

Tack, söta Nasse! Synd att Årsta ligger en bit bort från oss! Det är helt sant att man vill hälsa på, men vi börjar med att luska lite

• Lucky

Logga in på ebarnungdom.se och kika runt på de olika förskolorna, dagmammor, flerfam, privata etc så ser du vilka som ligger runt där du bor och även lite om inriktning och så så kan ni välja vilka ni vill besöka sen

Danielle i mitt hjärta!
Svar på tråden Förskola Uppsala