• M C

    The return of the Lolilla

    Vårt ljus är i graven, vår ledstjärna är borta.
    Saknaden är stor och vi gråter stora vackra tårar av sorg som långsamt trillar ner för våra kinder, en och en - vackert.



    ">



    I vår gemensamma sorg över att denna vackra avatar ej synes här mer samlas vi i denna tråd i väntan på hennes dröm om frihet ska bli sann.


    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 11:13
    2timearound (Visa endast)
    Igår 22:19
    #10000

    dhdzhnd
    *****************************
    Grattis! En som vanligt briljant kommentar!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-15 13:52
    För fansen: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51981177.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 10:00
    Vik hädan (Visa endast)
    Idag 09:19
    #20000

    20000
    ***********************
    Grattis! Ett fint inlägg från utviket, bra jobbat!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 13:46
    2timearound
    Idag 13:31#30000 skrev 2010-09-07

    Snitt is tha shit.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 13:55
    Erasmus
    18 okt 11:07 #40000
    Nu då?
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-26 22:29
    Blygdläppen Ons 24 nov 21:34#50000

    fgmxgjhj,ch
    *******************

    Vi håller det bra och välinformativt!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 22:16
    LillaLolilla Idag 08:35 #60000
    *postar*

    My boobs are killerboobs

    *****************************
    Grattis underbaring!
  • Svar på tråden The return of the Lolilla
  • M C

    Jag kommer inte in på fejjan, har inte tid att gå runt och länka än. Ni får hjälpas åt, jag måste åka nu.

    Godmorgon bejbs!


    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

    Jesan pladdermajor, ska det vara såhär hädanaefter? Massor av inlägg när jag är borta en kort stund?
    Och med "en kort stund" menar jag naturligtvis hela dagarna!{#lang_emotions_sealed}


    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-24 14:03:48 följande:
    Tog du jobbet?
    Tog och tog, jag blev erbjuden. Tackade ja. Ibland är det skönt att vara enda valet...
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-24 14:28:47 följande:
    Appropå porrsurf har det kommit ut en allmän bulla från huvudkontoret att folk ska surfa med omdöme . Jag tittade förstås genast på Tomme, som säkert har fulsurfat.
    Huvudkontoret har väl ingen koll på er sådär noga?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-24 14:32:09 följande:
     grattis! Vad innebär det? Får vi inte se mer av MC på dagarna nu?
    Nej, from måndag blir det bara på kvällarna och vissa em. Men då läre jag handla så det kommer nog inte heller hända.
    Bra eller anus?
    Jag får mer lön men kommer jobba jämt.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-24 14:34:16 följande:
    Nytt jobb? Grattis!
    Tack!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-24 14:37:05 följande:
    Jag är jätte-oglamorös men jag försöker hålla skenet uppe. Fick höra för ett tag sedan av en tjej att hon inte kunde föreställa sig mig gå och handla på ICA. Det tog jag som en megakomplimang även om jag tycker det var överdrivet.
    En gammal granne till mig, en riktig snorkfräken, tog pälsen på sig för att handla på lokala ICA. Ni som vet var jag bor (vishan) kan ju föreställa er snacket!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-24 14:38:31 följande:
    *fulbölar* Pillat lite. Visade muffen också........ Haha!
    Nej säger jag, gråt vackert! Instruktioner i TS.

    Ibland gör jag sånt på gubben med, han blir både arg och nöjd då.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-24 15:18:09 följande:
    Japp. Fast det var inte lika illa som min kompis dåvarande make, som råkade skicka en bild på sin snopp uppstucken genom botten på en donken-mugg till grannen...
    *asg*
    Folk är bra tossiga!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
Svar på tråden The return of the Lolilla