Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

The return of the Lolilla

Först undrar jag om ni helt gett upp att skriva eftersom det inte fanns ngt inlägg sen igårkväll. Ni kanske hade ett liv utanför Internet.

Sen hittar jag er här och då har ni levererat närmare 20 sidor med inlägg sedan i morse. Jag är imponerad.
    ...
    Över att ni de facto inte har ngt liv utanför the Internet.

Är jag elak så räkna med att du är korkad.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-02-24 15:34:46 följande:
    jag ville grattulera!! men det gick inte... GRATTIS
    Tack så mycket. Det är stort att bli pappa.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-02-24 15:42:50 följande:
    det kan jag tänka mig! mycke störe än man tror innan.... hur blev det med fredagsbadet? och du är medveten om att din fru iinte far bada medans avslaget fortfarande gjör det som avslag gjör?
    Jag blir uppriktigt glad över att du faktiskt håller koll på våra fredagsbad. Tyvärr blev det inget i fredags, och inte heller på ett tag framöver. Men min plan är att istället bada med Ville. Kanske får han avstå champagnen men det kan nog blir trevlig ändå. Tills han bajsar.
  • Freddan
    M C skrev 2010-02-24 16:01:11 följande:
    Bad i alla ära, men gissa om du har igen sen att du vant honom att ducha! Då kan man tvätta av vid kräkningar och sånt utan att han ligger i sin egen skit. Jag har i alla tiden slängt upp bäs på axeln och hoppat in i duchen. Varje dag.
    Aha, det låter intressant. Från vilken ålder kan man göra så? Är fyra dagar tillräckligt?
  • Freddan
    M C skrev 2010-02-24 16:12:03 följande:
    Jag gjorde det när syrrorna inte var där på sjukhuset...
    Men drunknar han inte då? Känns lite riskabelt. OCh allt det här snacket om att man inte får bada för ofta och så vidare, är det bara överdrivet dravel?
  • Freddan
    M C skrev 2010-02-24 16:19:47 följande:
    Alltså, jag har inte badat mina barn öht. De har hängt på min axel och jag har duchat av dem lite stillsamt. Det är skönt med rinnande vatten, de har alltid njutit väldigt mycket av det. I början hade jag inte tvål heller, utom på just naveln. Då var det duchkräm, inte någon hård jobbig tvål. Sen har jag oftast givit dem massage och då har de blivit insmörjda med barnoljan från barnängen (de andra är värdelösa. Tro mig, jag förbrukar flera stycken per månad) Rena och fina, mjuka och glada.
    Tror det kan blir dusch eller badpremiär kväll...för se vad hans mamma tycker först.
  • Freddan

Är ni bra på bajs?

• Freddan
    lokisse skrev 2010-02-24 18:54:37 följande:
    du vet att vi är experter pa bajs.. bring it on
    Hur ska det perfekta bajset se ut? Alltså inte generellt, utan bajs från ngn som är fyra dagar.
  • Freddan
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-24 19:15:52 följande:
    Jag tycker inte att jag sett dig prata om sådant, men sedan jag kom tillbaka har typ alla Freddans inlägg jag läst handlat om sonens skitande...
    Du har givetvis helt rätt. Två inlägg från mig i den här tråden om barnbajs kan ju inte vara annat än två för mycket.
  • Freddan

Nån som vet när den där våren kommer? Är så jävla trött på vintern nu faktiskt.

Svar på tråden The return of the Lolilla