Inlägg från: Hercule |Visa alla inlägg
  • Hercule

The return of the Lolilla

Bonjour!

• Hercule
    Jazza skrev 2010-02-24 10:16:17 följande:
    Hmm, Pannkakan har skrivförbud idag, fram till ca 12, eftersom hon länkade denna tråd i våra gb. Räknas som spam... Kanske skulle vi flytta till den andra sajten ändå, trots urfjantiga namnet? Suck
    Mig spammade hon minsann inte Ni kanske inte vill ha mig här ... {#lang_emotions_cry} *inväntar bekräftelse*
  • Hercule

Var är trådens medlemslista?

• Hercule
    lokisse skrev 2010-02-24 17:53:03 följande:
    ja ... men hur ofta har man mc muggar hemma?? oftast äter man väll där eller i bilen typ...
    När jag verkligen vetkligen inte orkar laga mat så kör jag förbi Max (eller pizzerian), sedan parkerar jag framför min tv med en meny.  Så helt konstigt tycker inte jag att det är!
  • Hercule
    lokisse skrev 2010-02-24 18:14:01 följande:
    kan hända....*funderar* men da är det ju kalt när man kommer hem...
    Det beror på hur nära man har
  • Hercule
    psychocandy skrev 2010-02-24 19:25:55 följande:
    For the record så har jag inte sagt (mer än på ett uppenbart skämtsamt sätt) att det inte är okej att prata om bajs. Jag sa bara att jag har tagit lite för givet att ni pratar om sånt i andra trådar, om ni gör det öht, och undrade om det kanske var fel. Alltså grejen här är väl att den här tråden just har varit ett undantag från hur det mesta på forumet ser ut och att det är det vi har enats lite kring och skrattat åt tillsammans, och därför blir det konstigt kanske - speciellt för oss som inte har barn - när det inte ens är okej att skämta om det längre?
    fast 2timer och gmoll pratar ju jättemycket om bajs här ju, bara det att det är deras eget!
  • Hercule

Tråkiga smatalsämnen i en tråd bekämpar man bäst genom att komma med roligare själv.

• Hercule

Jag återkommer när ni har bajsat klart.
    Take care

• Hercule
    lokisse skrev 2010-02-24 19:46:28 följande:
    har du hört den om Hur kom du hem efter festen igår?Som en blixt!Så snabbt?Nej, men liksom i sick-sack...
    Hur många FL-medlemmar krävs för att byta en bajsblöja?
    578! En som byter blöjan, en som hejjar på och 576 som talar om varför man ska göra på något annat sätt.
Svar på tråden The return of the Lolilla