Inlägg från: Vik hädan |Visa alla inlägg
  • Vik hädan

The return of the Lolilla

Hallå skanks

• Vik hädan

Jag tänkte börja menstruera imorgon, nån som vill haka på?

• Vik hädan

Ni var då inte särskilt stöttande

• Vik hädan
    Pix Ladin skrev 2010-03-24 18:49:39 följande:
    Vilken oerhört trevlig och tilltalande bild.
    Ja man vill ju inte väcka anstöt
  • Vik hädan

Jag måste erkänna en sak... Han använder dubbeldusch påriktigt.

• Vik hädan

Alltså dagen innan jag sov över där första gången så hade jag och några kompisar suttit och käkat middag och samtidigt haft en diskussion om folks badrum och vad man använder för duschtvålar och sånt, och så retade vi killarna i gänget för dubbeldusch och pratade om hur kasst det är, och t.o.m de killarna sa nåt om att "men herregud, vad TROR ni om oss egentligen??"

Så sen när jag skulle ta en dusch efter att vi gökat då så var ju dubbelduschen det första jag la märke till och det högg till lite i mitt hjärta
  • Vik hädan
    Ord blind skrev 2010-03-24 19:22:05 följande:
    Det gör min man också, på riktigt. Jag köpte adiddas sist vilket jag ändå måste säga är ett steg i rätt riktning... Han använde dock Ferrari när vi träffades.... Jag tycker så länge tvålen luktar ok så är det lugnt. Men han använde något stom stank i lägenheten en lång stund efter så jag fick förtroendet att handla en annan tvål..
    Jag tycker om honom trots dubbelduschen... Betyder det att jag håller på att bli vuxen?
  • Vik hädan
    Pix Ladin skrev 2010-03-24 19:23:44 följande:
    Jag kan numera inte ligga brevid min man om han är nyduschad. Han stinker. Men så är jag gravid och kräksjuk också.
    oparfymerad tvål då?
  • Vik hädan
    Pix Ladin skrev 2010-03-24 19:25:29 följande:
    Är han snygg?
    Ja det tycker jag!
Svar på tråden The return of the Lolilla