Inlägg från: Katara |Visa alla inlägg
  • Katara

The return of the Lolilla

Oh! It's alive! Hormoner är bra när de är på rätt ställe.

• Katara

Mina hormoner är ganska lugna sen jag fick hormonstav *nöjd* De som ringer på dörren o förkunnar är underbart få! Dessutom gillar de inte att prata med mig om de a) är män ochb) min man är hemma. Dessutom dricker jag Gindrinkar och har det fantastiskt bra just nu utan hormoner.

• Katara

Snacka om att kasta pärlor åt svin! Det är synd och skam att det yttre inte speglar det inre alla gånger. *funderar på hur jag skulle sett ut i så fall*

• Katara

Vin är gott. Rött eller vitt? Jag föredrar alltid rött. Vitt är.... inte i samma klass.

• Katara
    M C skrev 2012-12-01 18:08:50 följande:
    Du skulle sett vilka jobbigt jävla vältränade snyggingar det var! Tompa-typen. Ett helt hus med dem. *stönar* 
    I feel so violated, do it again.

*stönar oxå i frustration*
  • Katara
    M C skrev 2012-12-01 18:08:00 följande:
    Rött är godare. SÅ mycket godare. Men jag måste tänka på min psorisasis som får nåt slags syndrom när den matas med rött.  Ergo, vitt. Kallt. Inte sprit, inte öl. Bara vin. *sippar lite till* Igår drack jag skumpa, Rotaris rosa. GÖTT.   

Åh! Skumpa! En gång har jag druckit någon som försvann i munnen. Märklig upplevelse. Nu för tiden är jag helt nöjd med Anti Cinzano och liknande. Psoriasis måste verkligen suga fett. Nog för att det inte är livshotande men det kliar antagligen fruktansvärt och många reagerar nog inte så fint på det. Min bror hade otroliga eksem när han var ung så för mig var det vanligt (det ser ungefär samma ut) men andra kunna de reagera. Min bästa barndomskompis har psoriasis men en mycket mild variant. Jag tror jag skulle ynka mig själv svårt om jag inte kunde dricka rött när jag ville.
  • Katara
    Wimsey skrev 2012-12-01 18:21:10 följande:
    Hallo!
    gammal detektiv i ny förpackning

Åh! Är det......? *håller handen för munnen* På riktigt? Är det du??? Po i roten? *lycklig i min gindimma*
  • Katara

Min man hugger med kniven och påstår att jag ska hjälpa till i Tacos tillverkningen.... Undrar vad han menar? Räcker det inte med att jag äter den sen?

• Katara
    Wimsey skrev 2012-12-01 18:26:14 följande:
    poo råttan i egen hög person
    gammal detektiv i ny förpackning

Åhhh ! Råttan! Hur är livet m dig?
  • Katara
    M C skrev 2012-12-01 18:27:31 följande:
    Jag deltar i matlagning på så sätt att jag sitter mittemot och säger ingenting om hans matlagning, tvärs emot hur han gör. Påjrått är så snygg, så snygg. Som vanligt. Jag tycker det är jobbigt när det kliar, jag kliar söner huden. MEN det riktigt jobbiga är sprickorna, för då kan jag inte göra något alls. Så, vitt. SKÅL!          

Sprickor är aldrig att eftersträva. Vitt är gott. Bara det är alkohol i så....
  • Katara
    M C skrev 2012-12-01 19:49:34 följande:
    Jag tycker att det är viktigt att det smakar gott, oavsett. Därför blir det ofta alkohol i, för läskeblask smakar FAN.

Nja.... jag är inte alltid så kräsen. Ofta sätter jag smaken först men man är ju människa. Inte kastar jag ett vin bara för att det är lite surt... *visslar lite sockersött*
  • Katara
    M C skrev 2012-12-01 21:49:32 följande:
    Hahahah! Jo, jag slänger vin. *kräsen* Är det inte gott så ryker det, jag tänker inte plåga mig när det finns saker som är goda. Tricket är att han tillräckligt av det goda för att kunna slänga det äckliga.    

Hmmmm... man kan ju blanda mindre gott med något gott.... *tittar mig oskyldigt omkring*
  • Katara
    M C skrev 2012-12-01 22:45:15 följande:
    Men då smakar det fortfarande av det mindre goda. *vet* Jag har borstat tänderna. Är trött. Ska förhoppningsvis få sova i natt. Eller om jag får knulla, vilket som. Jag blir glad för båda. 

Jag tittade på film fram till kl 00.40 så jag är lagom trött idag. Har ändå lyckats städa hyfsat i köket och fått upp lite gardiner så bara adventstiden kommer ner så är det advent på riktigt.
  • Katara

Shit vad jag kommer vardagsnjuta framöver vid intag av lite rött, choklad och brie! Har aldrig varit så glad att jag inte har migrän eller psoriasis. Thank you for that!

• Katara

Hur ska jag glädja er vardag då....? Lite astma och allergi så vi absolut inte kan ha djur hemma?

Svar på tråden The return of the Lolilla