Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

The return of the Lolilla

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-12 12:06:30 följande:
    Underbrallor är ett modernt påhitt som faktiskt har motsatt effekt ska du nu absolut använda trosor så r det bäst för den lilla sursnippans skull att ha stora luftiga i bomull.För dig gäller alltså icke åtsittande kläder i bomull och abslut inte något syntetiskt material mot´den elaka lilla björngrottan
    MEE LIKI STRING I SPETS.

Eller läder.
    Elakt, vem bryr sig?
    ღNär barnen sommnar vaknar moderskärleken ღ
  • MissKaos
    Mariohn skrev 2010-04-12 12:11:36 följande:
    Lägg mig på en skateboard (jag är kort) så särar jag medan ni rullar in mig i biltvätten på statoil. 
    *puttar in skateborden och tar fram kameran*

LÄgger ut bilderna i särskilda mappen. Som tips till alla på hur dom håller sig rena. Och svampfria. För sån skit river väl borstarna bort?
    Mariohn skrev 2010-04-12 12:14:00 följande:
    hmmmmmmmmmmm 
    *ser förvirrad ut*

Fel svar?
  • MissKaos

*ser sur ut*
    Nu ger ni fan av att hänga å min vagn era fetknoppar!

• MissKaos
    lokisse skrev 2010-04-17 21:42:21 följande:
    säger du till en gravid mage... fisa är fan livsnödvändigt annars skulle jag sväva strax under taket!gaser är bara förnamnet man skulle fan kunna bedriva en hel handelsflotta gasbussar pa min miljögas
    Åh, jag minns..
    Och minen på enbekant när jag råkade prutta under ett mingel.. Kunde jag fan inte hjälpa ungen sparkade väl på tarmarna eller något.
  • MissKaos
    2timearound skrev 2010-04-17 22:43:34 följande:
    Jag är absurt pigg ikväll.
    Grattis. JAg är sjukt trött.
  • MissKaos
    M C skrev 2010-06-11 18:42:13 följande:
    Idag har jag gjort en "sån där grej" igen.
    Jag fick en moralisk attack och skällde på en gammal gubbe för hans ohyfsade beteende mot några ungdommar.
    Jag är fan inte klok.
    Nej, det viste vi redan innan.
    Bra gjort btw.
    ღVinn Leilas nya Kokbok www.familjeliv.se/Forum-5-163/m52253563.html
  • MissKaos
    M C skrev 2010-06-30 21:27:45 följande:
    Samma fast inte så rörigt.
    Jag luktar inte så gott.
    Undrar om gubben blir glad om jag plågar mig till duchen igen?
    Beror ju på om han gillar att du luktar illa.
    Och om ni ska sova i samma säng?
    Duscha ihop?

Nu sak jag gå o tvaga mig.
    ღVi vill ha dina synpunkter! www.familjeliv.se/Start/1.832024
  • MissKaos
    detfinnssåmångaidioter skrev 2011-12-22 21:43:23 följande:
    Och snart är det Jul....
    Ja.
    Tindra med ögonen för helvete ungdjävul. Det är jul.

(ge mig sprit någon. Släkkalas kåming up)
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    detfinnssåmångaidioter skrev 2011-12-22 22:02:04 följande:
    Vin innan och sen spetsar du glöggen med konjak i din kopp så ingen annan ser så kommer du att överleva!
    Promise. 
    Vinet är SLUT. Letat överallt.
    Hatar glögg.

Kan tänka mig att ta spriten ren. I värsta fall. Kombinerat med Valium. Snälla.

Högdos.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Är ni kvar här?

• MissKaos

Åh äntligen. Simmar runt i Fl´s hav av mysrester, myspinnar, slikepotter och moralkakor och gud vet vad.
    Hittade en kobbe *torkar av mig*

• MissKaos
    M C skrev 2012-11-29 15:11:39 följande:
    Ja, det kan behövas. Jag är imponerad av att du vågar dig ut i hajvattnet!
    Dessutom har det ramlat in några bedrövligt elaka människor här på sistone, inte bara numnuts alltså.
    Jag har aldrig varit så overksam här.   
    Ojdå!
    Jag har inte varit här på länge, det blev som lite omysigt på ngt vis.. Så kom jag på att jag saknade er..
  • MissKaos

Det var väl just omysigheten som gjrde att jag drog.
    och alla som sa att jag skulle "slappna av" för att bli gravid etc. Gynekologen skrattade gott. Det behövs ÄGGLOSSNING och sex. Inte meditatation, tyckte hon och gav mig en massa hormonbeh..

• MissKaos
    M C skrev 2012-12-01 18:08:00 följande:
    Rött är godare. SÅ mycket godare.
    Men jag måste tänka på min psorisasis som får nåt slags syndrom när den matas med rött. 
    Ergo, vitt. Kallt.
    Inte sprit, inte öl. Bara vin. *sippar lite till* Igår drack jag skumpa, Rotaris rosa. GÖTT.   
    Rött. Gott. Med chokld elelr brie till

Har itne märkt ngt på psoriasisen. Har migrän med. INTE bra att mata med rött och choklad.
  • MissKaos
    Katara skrev 2012-12-03 22:08:17 följande:
    Hur ska jag glädja er vardag då....? Lite astma och allergi så vi absolut inte kan ha djur hemma?

Jag kan tyvärr skriva under på det med.
    HAr iaf blivit av med mina matallergier på frukt och nötter. Vilket är en enorm lättnad!
Svar på tråden The return of the Lolilla