Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-03-09 07:59:08 följande:
    Gå och lägg dig igen.... en sån dag kan man ju få ta ibland?ekonomi, eller?
    Jag kan inte missa dagens föreläsning, vi har ingen litteratur på den... Annars hade jag gjort det!
    Condemnant qui non intelligent
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-09 08:09:41 följande:
    Gå på den och åk hem och vila sen, då? Det är jätteviktigt med vila //Dr Jazza
    {#lang_emotions_kiss} Lovar!!   Nu ska jag plugga tills det är dags att åka. Ha en fin dag så ses vi sedan.
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-09 08:32:03 följande:
    Fy fan. Det blir inte mycket värre än så.
    Nej, det blir inte det. Ok att jag har pluggat medans lillan har fått hålla nappflaskan själv, vilket jag faktiskt har haft dåligt samvete för, men det där är inte jämförbart. I tillägg så tror jag inte på något som kallas "internetberoende" eller "databeroende". Nog att lillan fått vänta en minut eller två för man gör något "viktigt" men där är ju en skruv lös på begge föräldrarna och stor skillnad på att vänta en minut eller två och att bara få mat en gång om dagen och i tillägg vara ensam hemma! Enstaka människor borde verkligen inte få skaffa barn.... {#lang_emotions_cry}
  • Ord blind
    M C skrev 2010-03-09 08:32:52 följande:
    Jag bjuder på kaffe, nån som vill ha?
    Ja, tack. I dunk, med slang och tratt....
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-09 12:11:17 följande:
    Mm jag är inte mycket för att vältra mig i sånt men jag brukar vara duktig på att plocka upp och få lite udda prylar. Tack sötnos!
    Det är klart att det går bra, men jag förstår att du är orolig. Ingenting dåligt får ju givetvis ske med bebis, det är ju den stora mardrömmen jämt! {#lang_emotions_flower}
  • Ord blind

Idioter stöter man på lite här och var, men jag kan inte förstå varför hon var "vän" med personen så länge om hon tyckte att hon snyltade hela tiden. Jag hade dratt som "vän" om någon lånar min bil och inte betalar p-boten människan drar på sig. Att sedan bli så sur att man startar en tråd om det på FL... Ja, ja, jag saknar ord. Har man inte råd med våtservetter kan man duscha bort bajset. Så sparar man de kronorna.

• Ord blind
    2timearound skrev 2010-03-09 16:02:57 följande:
    *fattar ingenting*
    Jag skrev ett jättefint inlägg till dig utan sär skrivning, men du bara ignorerar det uppenbarligen. *bitter*
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-09 16:05:48 följande:
    Det går ngn suspekt serie om familjer som flyttar till Italien, just nu... Hon försökte vara lite rolig, är du bussig och lägger upp ett asgarv?
    Varifrån har du fått din avatar?
  • Ord blind
    Jazza skrev 2010-03-09 16:14:35 följande:
    Från en gammal kollega, som tyckte jag skulle ha den som bakgrundsbild på jobbdatorn.... Vfrå?
    Jag var bara nyfiken.... Tänkte att det inte var du och en kompis som paddlade över Aspen precis....
Svar på tråden The return of the Lolilla