Inlägg från: etanol |Visa alla inlägg
  • etanol

The return of the Lolilla

Naoko skrev 2011-08-17 09:30:39 följande:
    Observera att det finns en tråd där det är fritt fram att spekulera i mina mnobbingtendenser!www.familjeliv.se/Forum-2 7-420/m60537186.html

Länken funkar inte...
    Du mobbas väl inte?
  • etanol
    Zimlis skrev 2011-08-17 16:49:25 följande:
    Hej.. Gör ni bitches? Jag brygger kaffe.. är aptrött och vill gärna bli lite piggare
    Har precis plockat kantareller, blev några liter, mmmmumsss!!!

Kaffe Vassego...
  • etanol
    Zimlis skrev 2011-08-17 19:52:20 följande:
    Mmmmmums va gott med kaffe - kantarellerna får du gärna behålla
    You bet I will! Ska rensa dom små godingarna och göra kantarellstuvning...*dreglar*
  • etanol
    Naoko skrev 2011-08-17 19:58:20 följande:
    Länk 
    nej det tycker jag inte men det verkar som att det finns de som tycler det.  
    Säger som alla andra...orkade inte läsa heeela tråden....

Men seriöst, hur har dom fått den bilden av dig? Helt sanslöst, eftersom jag inte känner dig så bra så kommer mina tankar om det lilla jag sett, hoppas det lyser igenom vad jag menar;

Du har skinn på näsan = positivt
    Du tar ingen skit = positivt
    Du skyddar de du gillar = positivt
    Misstänker att du har bra grundvärderingar, utifrån det jag sett = positivt

Så folk är alltså provocerade av att du står upp för dig och dina vänner...FL är ett sjukt, twisted place.
    Ökänd skrev 2011-08-17 21:22:26 följande:
    Har redan sett. Du är en mobbare. Punkt.
    Zimlis skrev 2011-08-17 16:49:25 följande:
    Hej.. Gör ni bitches? Jag brygger kaffe.. är aptrött och vill gärna bli lite piggare
    Jag dricker kaffe. *också trött*Jaha, fejkhäxa?   *kräver pengarna tillbaka* 
    Vilka pengar...nåt på N sa jag ju, och det står jag fast vid, N som inte är så bra för nån av er. Antingen ett namn, en plats, en händelse....Sorry, jag är inte bättre än så *bjuppar på lite Skål*
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-17 21:41:13 följande:
    Detta är FL i ett nötskal. Om man har humor, är ironisk, skämtar och har sig och gud förbjude, har egna åsikter så är man vips en mobbare. Sen kan mobbingoffren sitta och förolämpa mobbarna hejvilt med ord som amöba... det är helt okej. *insert smiley*
    etanol skrev 2011-08-17 21:36:16 följande:
    Vilka pengar...nåt på N sa jag ju, och det står jag fast vid, N som inte är så bra för nån av er. Antingen ett namn, en plats, en händelse....Sorry, jag är inte bättre än så *bjuppar på lite Skål*
    Bälgar i mig vin och funderar på N... Avvaktar och ser om du drar några mer bra kort.
    Ja för mig såg det ut som att mobben mobbade Naoko under förutsättning att de tyckte hon var en mobbare. Alltså hur många fel finns det inte där?

Drar inga kort Lol, bara kommer till mig....å snart förväntar jag mig (vingar?) att alla antityper ska protestera...
    (klor) (fjädrar?)
    Nån som har en fågel eller fundrar på att skaffa en...Har en granne som har en...?
    Fan det här var nytt *asg* Är säkert heeelt ute å cyklar!

N...Naoko...damn...*insikt, eller tillfällighet* Nä ta det piano innan skallen värker iväg åt fel håll nu etanol...
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-17 21:56:56 följande:
    Jag är en tvättäkta flumskalle. Jag tror på allt hokuspokus tills jag blir överbevisad.
    Ja jag gör ju inte det...är en skeptiker...med någon jävla förmåga som inte går att förklara...snacka om att min hjärna är skruvad....*help meeee*
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-17 22:04:25 följande:
    Lita på det. Det är all hjälp du får av mig. Lita på det, så kommer du att förstå det. Nu ska jag se Celebrttyiyty rehab.
    Har visst inget val :-/

Alrieaghty! Ses!
  • etanol
    M C skrev 2011-08-17 22:47:44 följande:

Jag är mest arg för att inte jag var nämnd som en mobbare, jag får ju höra det jätteofta ju!

JÄVLA MOBBARE!

Så, nu kan du sova gott igen.

Gnatt
  • etanol
    Ökänd skrev 2011-08-17 22:54:46 följande:
    Ingen vågar.
    ooops...
  • etanol
    M C skrev 2011-08-18 17:27:05 följande:
    Mmm, tack! Det värmde!
    Ökänd skrev 2011-08-17 22:54:46 följande:
    Ingen vågar.