Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

Äntligen!!! Efter att de förra lasersvärden tog slut hos leverantören har vi letat efter nya. Nu har vi hittat dem!

Lasersvärdet byter färg när den svingas och samtidigt hummar den som det riktiga (det finns riktiga). Dessutom låter det som en lasersvärdsfight och färgen ändras.

Det låter även när du sätter igång det och stänger av det.

Svärdet fungerar även som ett bra stämningshöjande sätt att leta efter popcornskålen under Star Wars filmerna.

OBS; Bör endast användas för att markera slag eller stötar, eftersom det vid slag kan gå sönder.

Onödig information;

Svärdet är 70cm långt där handtaget är 22cm. Kräver 3 AA batterier, vilka ingår! Du kan stänga av ljudet, tex när du smyger dig på din fiende eller när omgivningen har fått nog.
    lokisse skrev 2010-08-09 10:37:43 följande:
    det finns riktiga?

jag vill ha en riktig fatta hur bra det skulle vara att ha i köket
    Use the force  padawan Loknisse!
    M C skrev 2010-08-09 10:38:26 följande:
    Du är knäpp. Underbart härligt knäpp! Jag vill ha ett sånt med!
    Tack *rodnar*

Tvivlar på att jag kommer klara av å ha den inslagen till jul lär nog hitta nån anledning att öppna paketet ganska snabbt.
    SimplyTheBest skrev 2010-08-09 10:41:57 följande:
    Tillbaka på jobb.
    Din lilla stackare
    lokisse skrev 2010-08-09 10:48:59 följande:
    are you my fahter??
    Jepp!. You must join the dark side loknisse!
    lokisse skrev 2010-08-09 10:54:39 följande:
    är det där du är kommer jag pa studs!
    SimplyTheBest skrev 2010-08-09 11:02:06 följande:
    Hått tummarna ikväll. Ska titta på lägenhet.
    *tummar och tår*
    M C skrev 2010-08-09 11:07:27 följande:
    Du, jag ska fixa den idag! Tur att du påminde mig! Skrev upp den på ett block igår för att minnas.
    Har ju andromeda kvar att se men vet inte om jag orkar med den. Den är för prupphurtig. Har sett nästan hälften.

Tröjan där, den skulle gubben gilla. SG-ringen som halssmycke var snyggt men på tok för långt över gränsen till vad som är OK i nördigheten.Drömmer
    Jag har två stycken Battlestar galactica tröjor är det för nördigt?   (beställda från us)

Sanctuary kan vara lite småfånig men även bra charmig. Har just sett klart säsong 2 som inte alls är lika bra.

M C skrev 2010-08-09 11:19:21 följande:
    Är battlestar galactica bra? Den har jag inte heller sett. Inte red dwarf heller.
    Ja, men tröjor är på nåt sätt OK oavsett. Man visar ju vad man gillar med den. Men smycke? Mja. För intimt. Fast det var bra snyggt... *sugen*
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-09 11:11:12 följande:
    Sanctuary kan vara lite småfånig men även bra charmig. Har just sett klart säsong 2 som inte alls är lika bra.
    Det är tydligen en tredje säsong på gång.

Jag gillar SG mest, ser om Atlantis nu. Men jag älskade Farscape! Fast där retade det mig att det inte hänger ihop med verkligheten, det liksom bara far fram.
    Firefly, där är storyn OK men jag blev fort trött på WWW-temat. Det enda som är kvar efteråt är Janyes mössa.
    Battlestar galactica är bäst! Jag älskar den serien och tycker den är underbar men visst jag förstår den största kritiken mot den och det är "neighbours in space", att det kan bli lite väl mycket drama.
    4 säsonger av fantastisk tv + två filmer om du nån gång känner dig sugen

Angående Sanctuary så var Sista avsnittet av säsong två riktigt bra. Förstår inte hur produktionen kan vara så ojämn mellan avsnitten.
    Jag har inte sett Farscape ännu men tycker att Firefly är så charmg tillhör dom som är jävligt bitter över att den serien las ner. Josh whedons mästerverk ju!

Om jag inte missminner mig så tyckte du väl att det var lite väl mycket malemale action i Torchwood men får du serietorka så återuppta den! Den avslutande miniserien är helt fantastiskt bra.
Svar på tråden The return of the Lolilla