Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-03-23 20:16:07 följande:
    Inte lova mig, jag tycker att du är fin och inte har behov av viktnedgång. Däremot JAG, som provade klänning idag... Passade ICKE. Stl trettiojävlafyra. Vem har det, som har ätit något sedan 1996?
    gumman, har du hittat någon mer?
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-03-23 20:18:32 följande:
    Nej... detta var iofs den första jag provade, så. Man får ju leta ordentligt, problemet är att jag faktiskt inte tycker att sånthär här så kul. Jag har noll lust att lägga massa pengar på en klänning (jag vet att jag är trist, men...) och jag får ångest av tanken på att springa runt i massa affärer och prova, prova, prova
    Usch Jag önskar faktiskt att jag kunde hjälpa dig, jag kunde smitta dig med min positiva leta-kläder energi så du blev helt nedlusad med glad för att prova, prova prova!
  • 2timearound

Jaz

Dessa håller precis den stilen du gillade, halter, snävt liv och inte så mycket vidd i kjolen. Om du är beredda att ändra något av det finns det en del kap att göra. Kolla speciellt 2an, den finns i götet.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-03-23 20:33:46 följande:
    Jag älskar dig så mkt, va Ettan är likadan som jag provade idag, men tvåan är ju underbar!!!
    men om du gillade ettan så har du en i rätt stl också! Hoppas de kan vara till någon hjälp. Glöm inte att du kan försöka pruta lite, jag hatar eg prut, men vadfan det är blocket!
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-03-23 20:37:04 följande:
    Har mailat nr 2 nu
    Kanoners! Glad to assist.....
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-03-23 20:48:59 följande:
    Den längst ner har jag, i mörkgrönt... eller, modellen är exakt likadan, fast inte en mammaklänning. Jag använde den dock då. Skitsnygg är den. Hmmm, nr 2 är misstänkt lik en annan klänning jag sett
    Gotta love brown!
Svar på tråden The return of the Lolilla