M C skrev 2010-03-26 19:39:36 följande:
Åhååå, gulligt!Så älskad ville jag vara som
barn.Om ni är så djävla uttråkade ska jag berätta en historia om de där jävla kanindjävlarna. Farsan är... speciell? Lite bokstavs-varning på syrran, farbror och tydligen ett kusinbarn. (även en av mina snorhyvlar, men det har jag berättat) Men han är inte värre än att det går att avskriva som "saknar empati".Hursomhelst, i hans huvud har vi en nära och trevlig relation.Så nära och trevlig att han ger mig/oss böcker, mjukisdjur och annat som har samma budskap: alla har en förälder som ställer upp och är underbar när alla andra sviker.*suck*Fast de där jävla kanindjälvarna *gör tecknen för de orden* är supergulliga klarar jag bara inte av dem. Som den där förbannade boken "klarbärskalaset" som han läste in på band. Varför? Kunde han inte läst in en intressant bok? Eller en rolig?Eller största frågan av alla: varför inte bara tillbringa varannan helg med oss som avtalet var? Och som han sa att han ville?Bitter? Jag? Som har en (halv)syrra som är bortskämd beyond reason och levt i fattigdom själv? Nääää....Kan vi inte starta en arg antiamningstråd eller nåt?
fäder är skumma djur! man borde inte behöva vara släckt med sin släckt tycker jag. jag menar man borde fa sätta ihop sin egen önske familj... syskon och föräldrar efter önskemal.
som dessutom är arvsberättigad och liknade.