Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2011-01-31 12:51:18 följande:
    För att inte tala om resten...Hur går man tillväga? När handen väl är där inne vad gör den då? Det lär ju vara trångt?  Ska man nypa i livemodertappen eller skika "KILLEKILLEKILL" och vispa runt med fingrarna? 
    Hahahahaha....det hela är så jävla fult. Såg en bild häromdagen, höll på att spy. Hon såg ut som en kossa faktiskt...
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-31 12:56:39 följande:
    Tänk om det är en jättestor och stark man och en späd liten kvinna...och så blir det något fel så att han får in handen men inte ut. Han fastnar liksom. Och då får han panik. Jag ser framför mig hur han rusar in på akuten och vevar runt henne i luften medan hon sitter som en boxhandske på hans näve och skriker "AAAAAAAAAAAAAH" fortfarande njutandes. Scenen ser ut lite som när hajen i "Jaws" attackerar och offret åker runt ovanför vattenytan- Fast man ser HELA scenen här. 
    *asg* ser du dig själv på näven? *misstänksam* du verkar ha rätt storlek liksom...
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-01-31 13:00:20 följande:
    Läst ikapp och fått all tänkbar bekräftelse på att ni är fullkomligt galna allesammans.
    Nåt speciellt? *förvånad*
  • 2timearound

OMFG Vad säger din vanilla gorilla om att du lägger ut bilder på honom när han var ung? 

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-31 13:20:00 följande:
    Hahahaha! Fan Tvåan det där ska jag visa han att du skrev annars så har ju du alltid haft lite av en favoritstatus för han i dina utdömningar av mig.
    NEJ! VISA INTE!!!!!!

jag kommer skicka nakenbilder till honom om du gör det....då blir jag ännu mer poppis.  
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-31 13:23:14 följande:
     Säga att jag är gravid med tvillingar den trettonde bara för att glädja honom med att det var en lögn den fjortonde? 
    Låter som en underbar present ta den.
  • 2timearound

DET ÄR KVINNOR PÅ HANS GYM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*bryter ihop idag igen* 

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-31 13:32:33 följande:
    En gång när jag och min man var på Ica så gick vi och skulle köpa balsam och då var det en kvinna där. Hon såg nog inte att jag var med för hon gick och äcklade sig och skulle tvunget köpa nagellack mitt framför ögonen på min man så jag blev fullkomligt vansinnig. Rusade fram till den lättfotade slynan och vrålade två cm från hennes ansikte "HOPPSAN snopet att jag var med eller?? Det trodde du inte eller?? Wooouuuuuu nagellack eller??? Ooooooo snygga tjejen dårå?? Vart FAN ska du måla med det? Rosa mutta eller?? Skaffa en egen karl din finniga sate till gammal knark!!". Sedan gick jag ock köpte broccoli. Hoppas att hon aldrig går ut mer. Sån jäkla stil.
    Jag tycker du gjorde rätt. 

Nu dra jag. När jag kommer tillbaka är jag lite smalare igen *nöjd* 
  • 2timearound

Jag är halvbra på tandborstning. Försöker ta borsten djupt men det krävs myckt träning.

Svar på tråden The return of the Lolilla