Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Det bor en igelkott här i buskarna som heter Stefan. Jag döpte den förra veckan.

Nu verkar stefan ha fått barn. Spädkottar.  

• Mariohn

Min mamma var på Kreta och köpte en handväska till mig. En svart som det stod D&G på i vit text. Bör jag anmäla mig till unga mödrar direkt eller jag kan bara låta den ligga gömd för evigt??

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-02 10:08:37 följande:
    Stefanie alltså.........du pillar väl inte på ungarna?
    Tydligen Och haha nej. De bor ju i skogen där de hör hemma. Men man får titta genom fönstret. Så sjukt söta. hoppas att ingen galen granne kokar soppa på dem. 
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-09-02 10:12:42 följande:
    1 december. Tjoho!
    Vad skönt att få det avklarat innan jul
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-02 11:37:01 följande:
    Och här är allt sig likt eller?
    Bittra kärringar som byter tankar i vanlig ordning. Jättemysigt! Kul att se dig
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-02 12:05:20 följande:
    Så vilket är du..bitter eller kärring? Eller både och?
    Kärring är jag ibland och bitter är jag ibland...Men sällan i kombination
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-02 12:11:49 följande:
    I vilken roll trivs du bäst? Som bitter eller som kärring?
    Det beror på. Ibland är det jävligt skönt att vara bitter och ibland är det jobbigt. Kärring är också mysigt då och då men för det mesta blir jag grinig när jag tänker på att jag är en kärring. Så mitt ärliga svar måste nog vara bitter. Vilket känns sådär. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-09-02 12:17:42 följande:
    Du ser inte ut som en kärring. Du låter inte som en kärring heller. Men bitterheten inträder när du fått för lite sex eller?
    Nej. Bitterheten är ett osmickrande karaktärsdrag som inträder lite då och då beroende på dagsformen. Ibland finns det anledning och ibland inte. Jag tror att det är en mognadsfråga och jag jobbar aktivt med problemet. Det är lite av ett kärringtecken. 
  • Mariohn

Jag tänker inte gratta eftersom jag 

A: Tycker att namnsdagar är muppiga.

B: Marion finns inte med och det gör mig bitter.  

Svar på tråden The return of the Lolilla