Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jo....tjena.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-02-01 21:40:40 följande:
    Afton på er kärringtrasor.

Snart drar jag till Indien och blir magsjuk.

Boy George – Bow Down Mister (A Small Portion 2 B Polite Mix)
    Kan du inte komma upp lite tidigare? Kom den 3:e. Jag är ensam hemma, vi kan bli fulla.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-02-01 21:46:50 följande:
    Låter trevligt. Har du whisky hemma?
    Men herregud....klart jag har jag har ett helt jävla skåp fullt med Whiskey.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-02-01 21:49:56 följande:
    Mycket möjligt...men det hade ju räckt med att åka "hem" till Sthlm.

JazzaBrazz: Ska ordna bilder. Pancacan ville däremot inte ha bilder utan ville bara veta om jag sket i brallan.
    För mig räcker det om du sparar lite bajslukt i en burk.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-02-01 21:50:58 följande:
    Sluta slabba ner mig med blöta pussar och kom hit istället.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-02-01 22:16:15 följande:
    Nå...eftersom ni allesammans drog till S&S-forumet så bjuder jag er go'natt.
    DU sa godnatt, då drog jag.
  • 2timearound

Morning Solig

My god vilken natt jag har haft. *suck* 

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-02-02 08:34:10 följande:
    Hej. Mitt tåg är försenat. Underbart.
    Panki när kommer din mens?
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-02-02 08:33:35 följande:
    Vad har du haft för dej inatt
    Eftersom jag är ensam med barnen i veckan så kan jag inte sova med öronproppar......vilket resulterade i en i stort sett sömnlös natt. Jag serf faktiskt ut som sju svåra år. Ingen make i världen kan fixa det här. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-02-02 08:37:41 följande:
    Denna veckan. Runt den 4:e el 5:e. Är du sen?
    Nja, det var väl kanske vad jag räknade med, trodde de kanske skulle komma lite tidigare.
Svar på tråden The return of the Lolilla