Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2011-02-03 11:04:33 följande:
    Nu finns det en GRUPPE! *väser* 
    VADDÅ för jävla grupp?!?! Varför är inte jag inbjuden? Är ni helt dumma i huvudet? *apsur*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-03 11:10:30 följande:
    ingen är bjuden vi far sta med mössan i handen och knacka pa och fraga om vi far vara med.
    Den gruppen kan dra. Skrikandes Vad ska vi med en sån till?!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-03 11:11:57 följande:
    ha trevligt i sa klart
    Ärligt, behöver vi mer trevligt än vad vi har här? Vet inte omjag klarar mer trevnad faktiskt..
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-03 11:13:51 följande:
    2timearound skrev 2011-02-03 11:08:53 följande:
    VADDÅ för jävla grupp?!?!  Varför är inte jag inbjuden? Är ni helt dumma i huvudet? *apsur*
    Vilken tid det tog för dig att rota fram det där. Men kudos!
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-03 11:15:42 följande:
    vi kan hänga av oss dig pa stora korset och smiska dig när du gnäller sa har du oksa trevligt
    lokisse skrev 2011-02-03 11:18:26 följande:
    eller binda dig utanför dörn...
    Du vet förvånande mycket om vad jag gillar.
  • 2timearound

Jag vägrar tro att jag är ensam här för att ni huserar in nån jävla grupp?

• 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-02-03 12:26:33 följande:
    Tandborstning skulle vara bra.
    Tyvärr, mina tänder är helt rena idag.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-03 15:29:09 följande:
    Tvåan sök nu iallafall medlemskap jag vet inte hur man gör när man bjuder in.
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/gruppen-dar-...
    Jag skrev en jättefin smörig ansökan.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-03 15:53:55 följande:
    nä... jag är inte ens värd att mobba i hennes ögon
    *örfilar* Skärp dig kvinna! Var inte så jävla needy som Jazz brukar säga.
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-03 15:42:51 följande:
    Ja smör är ju verkligen din starka sida .
    Måste medge att jag är som stum av chock över den uteblivna viktbobbningen efter inlägg 56042
    Jag screenar dina inlägg så jag har nog inte ens läst....vad snakcar ni för skit i gruppen då? Och varför ska vi vara där och inte här?
Svar på tråden The return of the Lolilla