Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2011-02-04 12:38:49 följande:
    Lugna ner dig. Du får knappast mens för att du blir aggro
    Hoppsan. Det är visst nån som är aggro iaf....
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Syns det någonstans om ni har skrivit i medlemsgruppen?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Jag ljög när jag sa att jag inte ska äta pizza ikväll. Jag har bestämt att jag ska äta pizza, dricka rödvin och kanske röka lite också ikväll. *bekänner*

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-02-04 12:42:29 följande:
    När jag skrev där hamnade tråden bland mina favoriter.
    Ok. Då ska jag fulskriva.
  • 2timearound

Vad roliga ni har varit idag. Synd att jag var tvungen att jobba.....

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-02-04 14:37:54 följande:
    Men har det hindrat dig förut? :)
    Men hahaha....jag kan bara slacka när jag inte har några kunder eller tillräckligt med personal. Jag kan fan inte låta kunderna stå och vänta även om jag vill. 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-02-04 16:22:33 följande:
    Nej, det låter rimligt onekligen. Du är inte så du som du ser ut.  :)
    Det var väldigt elakt sagt, Freddy. Ta helg på det du. 
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-04 17:42:06 följande:
    Kan bara konstatera att det finns folk för allt.

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m51213237.html
    Hahahahahaaa.....jeez. Folk är sjukt ytliga. *skrattar rått*
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-02-05 09:58:48 följande:
    Ja och dessutom på riktigt - men jag envisas med att jag är typ 10 år yngre än jag egentligen är, alltså fyller jag 21 idag

Tack
    Grattis! Är du bara 31 din ungdom? Vad svinigt....
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-02-05 10:10:03 följande:
    Ja - är du gammal på riktigt?
    Ja....det får jag nog erkänna dårå.
Svar på tråden The return of the Lolilla