• Bam

The return of the Lolilla

psychocandy skrev 2010-04-18 02:02:16 följande:
    Nej, den plockades bort tyvärr. Den var värd sin vikt i guld komedimässigt. Det var i samma veva som polskan också åkte dit för en tråd om att hon brukade onanera tills folks gravidbilder, har jag för mig.
    OMG. Låter som vår polska.
    Sometimes when i´m alone i google myself.
  • Bam
    psychocandy skrev 2010-04-18 02:11:00 följande:
    Det var härliga tider. Jag skrattade som en hyena hela den dagen. Hmm, om man skulle somna till någon film kanske.
    Ja, jag ska dra med mannen in i sängen.
  • Bam
    psychocandy skrev 2010-04-18 02:13:06 följande:
    Min man är i Köpenhamn. Får nöja mig med katternas sällskap.Sov gott sötkex!
    Du med sweetie. {#lang_emotions_kiss}
  • Bam

Hello sluts.
    Snälla säg att ni har saknat mig jättemycket. Annars finns risk för tårar. *haft pissdag*

• Bam
    2timearound skrev 2010-04-21 18:41:06 följande:
    *bam bam bam* Vi HAR saknat dig jättemycket! Så mycket att vi var tvungna att ringa till varandra och snacka om dig.
    Nawww, vad gulliga ni e. {#lang_emotions_kiss} 
    Hört om min "Anna Anka" dialekt än? Jag e fan fortfarande förolämpad.
  • Bam
    lokisse skrev 2010-04-21 18:42:55 följande:
    bam bam där är du ju vi har saknat dig jätte mycke
    Dito knisse. {#lang_emotions_kiss}
  • Bam
    2timearound skrev 2010-04-21 18:48:35 följande:
    Men för faan! Låter du som Anna Anka?! Talpedagog anyone?
    Nej, det gör jag inte!!!! Det är ett illvilligt rykte fattar du väl???
  • Bam
    2timearound skrev 2010-04-21 18:55:38 följande:
    Nej, det tror jag faan på! Ska bli väldigt intressant det här.
    Fök yo!
    lokisse skrev 2010-04-21 19:02:02 följande:
    din röst är väldigt melodisk och mjuk men mörkare än jag trode att den skulle vara. vet inte varför jag har fatt för mig att du har ljus röst.tror att om du kan sjunga skulle det vara nagotr jag skulle köpa även om du skulle läsa in böcker
    Yada yada yada....
  • Bam
    Ord blind skrev 2010-04-21 19:07:01 följande:
    STOR BAMSE KRAM!!! Då är vi två som har haft en pissdag! Inte nog med allt elände jag berättat om några sidor tidigare så får vi inte byta dagis för "rektorn". Vi anser att de itne är intresserade av barn där hon är nu och hon kommer ofta därifrån så hungrig att hon gråter. De viker upp hennes solmössa så hon bränner sig i ansiktet och tycker att vi ska smörja henne med solskydd på morgonen (kan inte förstå denna övertro till solskyddkräm, kläder och skugga är bevisat bäst och har bevisad effekt mot hudcancer, det har inte solskyddskrämer, finns till och med risk attt det ökar risken för malignt melanom då pigmentering som få av UVB skyddar mot UVA strålning, den strålningen som orsakar m m). Massa annat också som jag inte orkar räkna upp. Vi vet inte vad vi ska göra. Något privat alternativ finns inte heller i närheten.
    *bamse tbx*

Fy för vad jobbigt. Finns det verkligen inget annat dagis i närheten?
  • Bam
    Jazza skrev 2010-04-21 19:07:10 följande:
    Det trodde jag med att hon skulle ha. En flickig röst, men den är helt kvinnlig och jag var jätteförvånad, första gången BAM låter som "Dunka mig gul och blå- Frida
    Haha, hellre det än Anna Anka.
Svar på tråden The return of the Lolilla