Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2011-02-17 14:12:58 följande:
    vad fattar inte *plutar med underläppen och snörvlar lite*
    My point exactly...
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-17 14:16:23 följande:
    du menar att jag är korkad?
    Nej, jag menar att du inte alls är nån tuff tjej utan en riktig softie.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-02-17 16:07:51 följande:
    Ja det tycker jag - jag kommer köpa den när den kommer ut på dvd/blu ray
    KÖPA?!

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-18 09:16:25 följande:
    Int behöver du vara anonym Jazz vi vet ändå att det är du.
    www.familjeliv.se/Forum-9-193/m51272329.html
    Det där kommer jag aldrig att förstå. 
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-18 10:41:27 följande:
    Bra börjar man förstå sig på sånt så är det illa.
    Samtidigt vill jag försöka att inte döma någon likso. Alltså om nån knullar sig själv med en djurdildo så är det ju inte samma sak som att ligga med ett djur. Men jag fattar det bara inte. Jag fattar inte varför man ska kissa på varandra heller....så det är väl bara så.
  • 2timearound

Yo sluts..... wazzup?

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-19 10:47:10 följande:
    Smaken är ju som sagt som baken. Vet att du tvåan som är svag för buskis säkert skulle vilja dekorera ditt hem med dessa.
    www.familjeliv.se/Forum-22-87/m57415980.html

Om ungarna gick i mellanstadiet och kom hem med dom så skulle jag känna mig tvungen men annars aldrig.
    Jag blir lite förvånad faktiskt...kunde visst tänka mig dessa hemma hos er. Tror att ni har lite sådär furu, vikinga prägel.....

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-21 09:07:27 följande:
    Vem är Centurion?
    Cent är en av de snälla hon är fin och god som spunnet socker var snäll mot henne Mara......

Min helg har varit helt bananas, på ett bra sätt. Undrar varför Jazzan kallade oss fittor....det tycker jag var elakt.

Gängslagsmål, ännywån?  
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-02-21 09:40:25 följande:
    Haha jag känner inte henne så jag undrade mest om hon varit här innan. Eller om hon var en av nickbytarna Ska inte du åka till Jazz nästa helg? Jag är avensjuk-. 
    Cent är från Ytlighetstråden, där jag lärde känna Eras och Mesen också men hon hänger mest med de allvarliga nu tror jag.

Jooooooooooooo! JAG SKA TILL JAZZ! Jag håller på att längta ihjäl mig, ska bli så jävla nice. Fatta hur snygga och livsfarliga vi kommer ara (...och antagligen drängfulla och kåta)

Hjärta 
Svar på tråden The return of the Lolilla