Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Zimlis skrev 2011-03-15 18:00:20 följande:
    Varför är ni alla rödpluppade
    De har gått med i nån sekt tror jag...*spekulerar*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    poirot skrev 2011-03-15 18:43:36 följande:
    Nä, det var en förening för avhoppade sektmedlemmar. 
    VAD?! Är några avfällingar från oss med? 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

hej

varför får ni posta "hej" men inte jag? Jag får att jag måste ha fler tecken

• 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-03-16 15:52:09 följande:
    AIK     
    I know baby! vi rockar fett!
  • 2timearound
    poirot skrev 2011-03-16 15:42:25 följande:
    För att du är speciell? 
    Speciell in a bad way då tydligen?!
  • 2timearound

Tjena! Ikväll ska ajg gå ut och festa. Nirå?

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-03-25 10:35:34 följande:
    Festa är så överskattat. Mycket bättre att sitta hemma och inte göra ett skit. :)

Fast ikväll är det sex inbokat.
    jasså? Ja, vi får väl se om jag är missnöjd i morgon dårå. Kul med lite ligga, kompis. Vad blir det för sort?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-03-25 10:38:53 följande:
    Klart det är kul med fest!

Vad det blir för sort? Vilka sorter har jag att välja på?
    Missionären, bakifrån, rida, hänga i taket?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-03-25 10:45:20 följande:
    Aha, du tänker så. Vet inte om vi redan innan brukar planera in ställningarna. Men jag vet helt klart att ingen av oss kommer att hänga i taket. Men om jag nu ska försöka planera ligget så blir det bakifrån och redig doggystyle, eftersom jag känt mig lite djurisk den här veckan. :) VArt sen satsen ska läggas har jag inte bestäm mig för ännu.
    Får jag föreslå en klassisk creampie?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-03-25 10:48:50 följande:
    Men förutsätter inte det fler deltagare egentligen för att den ska komma till sin rätt?
    Det tror jag verkligen inte är nödvändigt. Eller det beror kanske på hur mycket du producerar? har du sparat?
Svar på tråden The return of the Lolilla