Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2011-03-30 09:31:48 följande:
    Don´t I know it
    *stampar med foten*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-03-30 09:34:58 följande:

Faen vad tjuriga ni är. Jag är ju väldigt väluppfostrad...vet ni inte det?

Nej. Det märks inte alls. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Hej Mara!

Ja, rostbiff....det låter faktiskt jättegott. jag börjar återfå min aptit känner jag. Synd att jag fortfarande ser 5 mån gravid ut fortfarande bara  

• 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-03-30 09:45:28 följande:
    Aaaah det där lät ljuvligt!! Ska köpa ruccola också!
    Vilken festmiddag du ska ha ikväll då. Nåt speciellt?
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-03-30 09:46:40 följande:
    Om ni kommer till mig ska ni få någon rostbiff och ruccola inspirerad förrätt, lime pie till efterrätt och sen kanske gås i ngn form till huvudrätt.
    Jag tycker du kan komma o laga det åt mig på min fördelsedag istället
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-03-30 09:49:45 följande:
    Okej men då får du ingen annan present Eller du kan få ett paket körsbärstobak till vattenpipan.
    Det låter jättegott! det vill jag prova menar du allvar med att du kommer eller är du en frestis?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-03-30 09:49:34 följande:
    Finns att köpa, de är lite semitorkade, känns det som.... Skrynkliga, men ändå färska.... Lite som dina tuttar
    *asg*
    Blygdläppen skrev 2011-03-30 09:50:37 följande:
    Liar! Det plingar varje dag upp en ruta där det står "Kuken has logged in from webmessenger"
     *ASG*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-03-30 09:54:18 följande:
    Klart hon inte kommer.....
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-03-30 09:55:13 följande:
    Det är väl något som plingar till när jag går in på min mail då.
    I vänstra spalten kan du logga ut från messenger. Så slipper hon bli så frestad.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-03-30 09:55:22 följande:
    Alltså när var det? Mina kompisars besök här har vi skjutit fram på.  Så eventuellt kan jag keep an open mind 
    16:e april
Svar på tråden The return of the Lolilla