Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jag tycker det är skönt att ni är feta och fula. Då ser jag ännu snyggare o smalare ut när vi träffas. *nöjd*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-04-11 13:39:40 följande:
    klart jag har.
    Tack! Äpple
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-04-11 14:06:34 följande:
    Det görs reklam för Svempas favvoämne på FL.

Jag är så trött *gäspar stort*
    Vilket är detrå?
  • 2timearound

Vad svårt det ska vara att göra en hemsida dårå Enl Apple var det svinlätt! *bimbo*

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-04-11 15:21:43 följande:
    Hur länge skulle den här matmängden räcka till dig? En vecka? Två veckor? :)

www.familjeliv.se/Forum-4-288/m58360515-3.htm... 
    *asg* Minst en vecka iaf.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-04-11 16:36:55 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-47/m58322037.html

jätte tragiskt men jag kan inte sluta skrata.
    jag är en hemsk persson och skäms men det är själva dikten inte händelsen som jag tycker är sa hysterisk
    Ja, du är i sanning en ondskefull person
  • 2timearound

Alltså, lite handlar det kanske om att vissa männsikor inte tycker att det är ok att sörja ett foster i 7 veckan som man sörjer ett barn. Jag säger inte att Lokissen tycker så eller att jag tycker så, bara att vissa gör skillnad på sorg och sorg. 

• 2timearound
    lokisse skrev 2011-04-11 17:38:19 följande:
    vist sörjer man men jag haller med dig i stort
    Jag vill bara klargöra att jag inte känner så, men att jag tror att det är...inte ovanligt?
Svar på tråden The return of the Lolilla