Inlägg från: Blygdläppen |Visa alla inlägg
  • Blygdläppen

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-10 18:34:46 följande:
    Sen kan man lukta en liten stund, och pilla på deras händer och tår.
    Det som är lite kul, är att bebisar är som köttätande växter, så fort man sätter sitt lillfinger i deras lilla handflata så griper de tag i den.
  • Blygdläppen

Får jag berätta en obehaglig sak?

Det kom ju nån svensk TVserie för kanske 15 år sedan, där man gjorde reportage om olika "kända" spökerier i landet, alltid med lite dramatiserade filmsnuttar också.

I ett avsnitt handlade det om något gammal slott eller herrgård, där en elak kvinna som levt på 1500-talet spökade. De berättade att hon var en sjuk sadist som bruikade roa sig med att klippa fingrarna av småbarn, med sax.

Ända sedan jag såg det programmet får jag lite obehag av småbarns fingrar. Inte för att jag tycker de är äckliga, utan de får mig alltid att tänka på hur hemskt det skulle vara om någon kom och klippte av de sköra små fingrarna med en sax.

• Blygdläppen
    Jazza skrev 2010-11-10 18:36:19 följande:
    I? Usch Stackars barn.
    Är på en bättre preposition? Vid? Eller bara rörde?

Det var faktiskt dvärgbarnet som ville röra mig, och sedan ville hon att jag skulle lyfta upp henne för hon var för kort för att nå bänken de andra barnen satt på.
  • Blygdläppen
    2timearound skrev 2010-11-10 18:37:43 följande:
    Alla barn gillar mig. Jag har aldrig träffat ett barn som inte gillar mig. De kanske känner att jag är "på deras nivå" på nåt sätt?
    Många barn gillar mig med, av nån konstig jävla anledning. Kanske för att jag inte pratar bebisspråk med dem eller ojjar mig över hur söta och små de är eller överdriver när de ritat nån ful teckning
  • Blygdläppen
    2timearound skrev 2010-11-10 18:41:33 följande:
    Kallas väl tvångstanke Men en riktigt hemsk sådan var det verkligen. 
    Det är mest när de spretar med fingrarna som tanken kommer. Inte sådär till vardags, när man håller dem i handen eller dyligt. Usch det är vidrigt, jag önskar jag aldrig hade sett det programmet.
  • Blygdläppen
    Mariohnym skrev 2010-11-10 18:47:47 följande:
    Jag ser att ni pratar om barn. Det vill inte jag. Jag vill berätta att jag har bakpotatisar i ugnen och har fixat svingott vitlökssmör. Hjärtat stannar innan midnatt.
    Hoppas du stinker så illa av din goda mat så du inte får knulla på tre dagar

H, bantaren
  • Blygdläppen
    lokisse skrev 2010-11-10 18:49:34 följande:
    jag tänker alltid pa den filmen när jag maste klippa naglarna pa mopsarna
    det käns som när nagon drar med en spik pa svarta tavlan i hela kroppen
    Ja så jävla äckligt! De är så små och tunna, skulle så lätt gå av om man slant med saxen...

Jag tycker öht att det är extra obehagligt med skärsår just i fingrarna
  • Blygdläppen
    2timearound skrev 2010-11-10 18:53:30 följande:
    Mycket onanerande till novellen?  
    HAHHAHA
  • Blygdläppen
    2timearound skrev 2010-11-10 18:57:25 följande:
    Ehhh......ja gud ja. Jätteupphetsande. Vet inte var jag ska ta vägen med alla känslor faktiskt. Drömmer

VARFÖR HAR JAG INGA RUTOR?! Blir jag straffad idag igen?! Är det blygdläpparna eller klänningen den här gången? Skrikandes
    Vad för jävla rutor??

Apråpå inget, så sitter jag och youtubesurfar, och hamnade plötsligt här:

• Blygdläppen
    SimplyTheBest skrev 2010-11-10 19:27:24 följande:
    Jag är tjock.
    Aren't we all
Svar på tråden The return of the Lolilla