• M C

The return of the Lolilla

Colin Farrell är verkligen inte snygg i långt hår. Säger bara det.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag är fortfarande vaken. Orättvist. Jag vill sova.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Herregudars, är det redan dags för kjolarna?

• M C
    Jolly Bob skrev 2010-04-12 09:42:38 följande:
    Goddag.
    Tjänare! När ska du ta på dig årets första kjol då?
  • M C

Jazzas klänning känns som att den behöver komma ut ur garderoben. Kom på det inatt när jag o-sov. Jag har inte sett den.

• M C

Jag får ont i ändtarmen. FY faaaaaan för att spricka! {#lang_emotions_cry}
    Mina snorhyvlar har kommit ut ur magen båda två, jag har ibland show and tell om hur snygga snitt blir lodrätt.{#lang_emotions_dreamer}

• M C
    2timearound skrev 2010-04-12 12:05:24 följande:
    Jag är sjuk fortfarande *grinar* det går aldrig över! 
    Stackars stackars totajmerna...
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-12 12:10:32 följande:
    Först hade jag feber och ont i kroppen, det börade i onsdags förrFÖRRA veckan . Sen trodde jag på sndagen att jag började bli bättre men vaknade på måndagen förra veckan och hade svinont i halsen. Kunde inte prata på hela förra veckan men kände mig böttre på torsdagen. På fredagen vaknar jag med svinont i magen och västa lösdirren. HELA helgen. Trodde jag var bättre igår, men vaknar idag och kan inte stå upprätt pga av magsmärtor. That´s all.
    *kramar om försiktigt*
    Jag undrade igår ur det var med dig eg, du har inte varit så aktiv på sistone. Det är mest synd om dig, det lovar jag.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-12 12:11:36 följande:
    Lägg mig på en skateboard (jag är kort) så särar jag medan ni rullar in mig i biltvätten på statoil. 
    Praktiskt. Man får håret tvättat med!
Svar på tråden The return of the Lolilla