Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2011-04-20 05:34:18 följande:
    hej   
    Hej *bajsnödig* 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Jag har en finne på kinden, förra veckan hade jag en på näsan och veckan innan en på hakan. Vad är det som händer? Please advice.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-04-20 09:46:12 följande:
    Du har nått puberteten älskling Hjärta
    Det kanske inte är en ålderskris jag har? kanske bara är försenad pubertet liksom....
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-04-20 09:53:18 följande:

Varför har ni inte svarat i min tråd i hemliga gruppen? Jag vill att ni ska gå in dit och skriva att jag har rätt och alla som tycker annorlunda är knäppa

Ok, tråden syns inte om man inte skrivit i den själv, så man måste liksom upplysa alla att man startat en. Jag går dit på en gång

• 2timearound
    Jolly Bob skrev 2011-04-20 10:23:08 följande:
    Jaja...det är inga finnar runt munnen iaf. Det var väl någon jävla dokumentär om någon porrskådis där denne klagade på "horfinnar" som jämt poppade upp kring munnen när hon snaskat kotte.
    Men herregud vad äcklig du är!
    Mariohn skrev 2011-04-20 10:37:20 följande:
    Jag måste skaffa fler barn. Nu. 
     Knullaknullaknullaknulla....
  • 2timearound

Satan! Vad jobb jag söker...jag har gjort ett snyggt cv och ett bra brev (givetvis med assnyggt foto på prinsessan) och sen har jag sökt säkert tio jobb. *nöjd* Jag tror tom Freddan skulle anställa mig faktiskt....

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-04-20 12:08:24 följande:
    Vad roligt om du börjar jobba hos freddan och han blir arg för att du tjattrar i internet istället för att jobba. Så gör vi tycker jag
    Låter som en plan. Då kan jag få smisk
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-04-20 12:44:08 följande:
    På jobb? Naj tack
    Jodå. Jag jobbar nog bättre då misstänker jag...
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-04-20 12:46:47 följande:
    Där ser man. Det skulle jag aldrig göra *tänker*

Nej, det funkar absolut inte.
    *asg* Du har inte sett "Secretary" hör jag?
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2011-04-20 13:01:47 följande:
    Hej! 
    Hey slut...
Svar på tråden The return of the Lolilla