-
GÅ OCH DUSCHA!!!!2timearound skrev 2010-04-12 12:18:15 följande:Nu när jag tänker efter så stinker armhålorna också.....jag kände inte det först. Men nu gör jag det.
Snuskfia!
-
Jag har haft det sen jag var gravid. Man vänjer sig vid hur skönt det är när det inte ligger instoppat i bakre grenen.HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-12 12:21:55 följande:Nu kommer jag alltid se dig som hon i stora mormorstrosor
//mormor -
Dessutom blir man piggare av att få bort snusket. *vet*2timearound skrev 2010-04-12 12:26:32 följande:Ja, jag vet.........*lommar iväg* -
Jag har varit riktigt sjuk kanske 4 gånger i hela mitt liv. Första "dödsryckningen" var jag kanske 16. Jag sov bort två dagar, drack en kopp honungsvatten på två dagar. Lite vanligt vatten bara.
När jag vaknade på fm dag nummer två komma fem så var jag sjöblöt, allt stank svett och feber (hade över 40 grader i ett dygn) och jag var helt darrig av näringsbrist. Jag släpade mig till duchen och vet ni vad jag hittade? Typ jordens största finne på baksidan låret/häcken.
Jag petade lite på den och sen ägnade jag gott och väl en minut åt att stirra på missfostret som ploppat ut på fingret.

Jag menar, vem odlar finnar i sajzen norra skåne på häcken?
-
172 lång, men vikten är... Tja, jag är inte liten direkt.Mariohn skrev 2010-04-12 12:30:55 följande:Hur långa är ni och vad väger ni? alla måste svara. Annars.... -
Känns det inte bättre nu? Hade du några monsterfinnar på röven då?2timearound skrev 2010-04-12 12:37:45 följande:1.63 cm, 57 kg *nyduschad* -
Ja, ut i solen med er!
Lunch till snot-hajvelsarna först.
Sen kanske man går ut och visar upp sitt fula tryne för... Tja, brevbäraren?
-
Stackars Bam!Bam skrev 2010-04-12 13:14:09 följande:Själv ska jag till el doctore och få ett läkarintyg. Fortfarande handikappad.
-
Bra idé. Det är jätteskoj här!Mariohn skrev 2010-04-12 18:10:34 följande:hahaha du är så söt :´) Jag har bestämt mig för att byta sida. Eftersom jag irriterar så många med mitt irriterade beteende ska jag nu vandra över till den skadade lugna sidan som ALDRIG tappar tålamodet. Jag ska ägna mig åt att kritisera alla människor som blir irriterade när deras barn blir gruppvåldtagna osv. Det kommer att vara mer effektivt för mitt eget syfte. Aldrig tappa tålamodet och konstant ifrågasätta varför andra gör det. -
Hahhaha, djävulens advokat idag, eller?lokisse skrev 2010-04-12 18:44:30 följande:var det ditt bord kanske?var det ditt glas?var det din mjölk?och vvar det kanske DITT BARN?alltsa ditt problem och din diagnos*är fruktat logisk*