Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Hercule skrev 2010-03-25 18:08:43 följande:
    Honey, I'm hoooome! Nu ska jag testa om fikonbröd är gott, jag hittade min favoritgetost på ICA
    *dööööör* Det ska vi ha i maj!
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound

Sweet! Här pladdras det utav bara helvete!

Jag är på asdåligt humör.
  • 2timearound
    Vik hädan skrev 2010-03-26 07:17:36 följande:
    Fy fan, har "kvinnobesvär" denna helg
    Oj då! Ingen bebi alltså? *styrkekramar*
  • 2timearound

Utviket,

jag blir så jävla glad varje gång jag ser lite rosa i tråden. Älskar alla kvinnor rosa innerst inne även om de inte vill erkänna det? I might.....
  • 2timearound

Alltså.....den här morgonen började inte så bra. Jag var sur som en citron och jag är fortfarande arg på Tomme från igår. Men efter att ha kollat bilderna i MCs lesbo-tråd så känner jag mig fantastiskt! Helt utstanding! Nu ska jag ha en bra dag. {#lang_emotions_sunny}

• 2timearound
    Vik hädan skrev 2010-03-26 09:03:12 följande:
    Vad har Tomme ställt till med nu då? Igår beställde jag en rosa klänning. Idag ska jag nog shoppa lite, kanske nya söta pumps till våren
    Han har inte gjort något.....per se. Det är mer vad han inte gjort som jag är sur över. Eg är jag bara sur över hans reaktion jag är mest sur på mig själv.
    Jag är ju klart med min viktminskning och jag har de senaste 5 veckorna levt efter vad jag tror är en bra kost komb med motion. Jag är väldig sträng mot mig själv i veckorna och till helgen unnar jag mig vin till maten och kanske någon dessert men absolut inga enorma utsvävningar. Jag löp tränar 2 ggr i veckan och springer då 40 min i medel/hög hastighet.
    ÄNDÅ HAR JAG GÅTT UPP 300 GR PÅ 5 VECKOR!
    Hur ska man göra för att vinna eg?  300 gr kan kännas lite för vissa men det är mer trenden jag är irriterad över. Varför har jag gått UPP? Jag kunde accepterat stillastående men VAFAN!
  • 2timearound
    M C skrev 2010-03-26 09:27:29 följande:
    Du har byggt muskler! Har du mätt dig? Centimetrar är viktigare än kilon.
    Nej, det där är en myt. Man måste styrketräna väldigt mycket för att muskelmassan ska ta ut mängden fett man förbränner. Dessutom är det mycket svårare för kvinnor att BYGGA muskler, vi definierar våra.
    Jag har inte mätt mig, trodde inte att det skulle behövas, jag kände mig trygg i min livsstil. 
  • 2timearound
    M C skrev 2010-03-26 09:33:20 följande:
    Om du springer får du lårmuskler, det är den största på kroppen. Säger bara det.
    Jag vet, och jag är tacksam för peppningen, men jag vet en del om sånt och det är inte där problemet ligger. Det kan vara så att jag äter för lite faktiskt men jag vill inte äta mer. Jag mår dåligt då. Det här är skruvat jag vet, but it´s a fine line between dårskap och genialitet!
    Nu jobbet! Later....
  • 2timearound

Lägg länken på fb för fan.

• 2timearound
    Vik hädan skrev 2010-03-26 13:09:08 följande:
    Jag vill också ha länk till den bloggen, tack
    Varför snackar du skit om mig hela tiden?
Svar på tråden The return of the Lolilla