Inlägg från: Jolly Bob |Visa alla inlägg
  • Jolly Bob

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-11-02 10:49:28 följande:
    oh ja vi kan göra hamburg osäkert du och jag... jag lovar att inte dyka upp i sjömansklänning
    Låter bra . En sjömansklänning passar väl f.ö alldeles utmärkt i hamnstaden.
    ..och allt detta är faen i enlighet med profetian!
  • Jolly Bob

Självstympande Timer.

Felsms:

Till: Mamma
    Sms: Jag tror jag är homosexuell, idag efter gympan så fick jag en konstig men härlig känsla i magen när Emelie bad mej känna på hennes bröst.....
    Svar: Det är helt normalt i din ålder gumman men jag kommer hem så vi kan prata!

Förklaring: Det var VERKLIGEN inte meningen att skicka det smset till mamma, utan till min bästa kompis Maja. Så fruktansvärt pinsamt men jag skulle väl bli tvungen att berätta senare än då men det va inte på det här sättet jag hade tänkt mej :(

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Till:
    Kvällens dejt
    Sms: Sitter här på restaurangen och min dejt är på toa just nu. Jag har världens fis på gång men jag kan bara inte lägga av den, får typ hålla mig ett tag till eller kanske tills imorgon om jag sover kvar hos honom.
    Svar: Smäll av den nu så kommer jag om 5 min istället!

Förklaring: Panik, när jag skickade fel. Men jag garvade ihjäl mig när svaret kom. Fyfan vilken sjuk kille. som mig! :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sms: Dackes sperma är ju tjockare än gröt, hur fan ska man kunna svälja då?
    Svar: Spart i munnen så sväljer du ner det med vatten sen...

Förklaring: Det här smset skulle till en polare. Råkade skicka till mamma och blev helt jävla chockad och äcklad av svaret. Fattade liksom ingenting. Fick reda på senare att min lillebrorsa läst smset och svarat. Idiot brorsa!

Sms: Mamma har sett min hemmagjorda porrfilm. FAN FAN FAN, vad i helvete ska jag göra?
    Svar: Vi talar ut när jag slutar jobbet, gumman.
    Va inte rädd.

Förklaring: Jag skulle skicka sms:et till mitt ex...Jag var 15 år och hade gjort en porrfilm åt min föredetta pojkvän.. Av misstag såg min mamma den på skrivbordet (den tiden man bodde hemma) senare, förklarade hon för mig att det finns så många idioter ute på nätet och var rädd för att någon skulle se den. Sen pratade vi inte mer om det, men jag SKÄMS fortfarande idag.

Till: Min flickvän
    Sms: Emelie är så jävla sexig men utan smink ser hon ut som skit!!!
    Svar: Säger du som har världens minsta....

Förklaring: Skulle skicka till min polare men smset hamnade hos min flickvän Emelie.

Så.

• Jolly Bob
    2timearound skrev 2010-11-02 14:31:39 följande:
    Eras;
    Vad e'ru putt nu för då'rå?
  • Jolly Bob
    2timearound skrev 2010-11-02 14:58:36 följande:
    Det kanske var en slump att sms:en kändes personligt skräddarsydda för mig. ELLER?!
    Hur då menar du?
  • Jolly Bob

Sodom & Gomorra.

• Jolly Bob

Jazza skrev 2010-11-03 08:08:36 följande:
    Hahaha
    Har du även din avatar som t-shirt?
  • Jolly Bob
    lokisse skrev 2010-11-03 08:11:25 följande:
    ja ajnnars vet hon inte vem hon är.
  • Jolly Bob
    lokisse skrev 2010-11-03 08:19:42 följande:
    ok det är morgon och vi har inte pratat bajs pa länge.
    jag hade en redig explotion i morse kan jag ju säga maste ha varit minst tre kg i lagom konsistens och med halvvägs uthärdlig "doft"
    Angenämt.

Jag har inte morronbubbat än.
  • Jolly Bob
    lokisse skrev 2010-11-03 08:34:42 följande:
    jag har hört att pojkar kan bajsa i främande omgivningar som tex pa jobbet eller hemma hos nagon annan.
    Bajsnöden har ingen lag.
  • Jolly Bob

Klassisk.
Svar på tråden The return of the Lolilla