• M C

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-04-16 09:42:34 följande:
    här pratar dom bara om vatten och evakuerade isländare... inge aska
    Flyger planen fortfarande hos er?
    Inte hit upp iallafall. Men som jag fattade är väldigt många plan inställda på Heathrow, ett gäng härifrån fick chartra en buss för att ta sig hem.
    Hyrbilar - blåsrent. Tåg och buss - fullbokade. Det var lögn att ta sig hem igår!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-16 09:30:58 följande:
    Regn och moln... *arg*
    Ställ ut en tallrik!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-04-16 09:38:36 följande:
    För övrigt fick jag precis ett trevligt telefonsamtal! Jag ska vara med i en studie för att se om osteopati hjälper mot bäckensmärta. Jag har läst om en tjej som blivit hjälpt av detta, och att det är vanligare med sådan behandling i England, så det ska bli jätteroligt! Hoppas det innebär att jag kan släppa på min tentaångest som bottnar i att jag är rädd för att jag inte ska orka sitta och tenta i flera timmar på grund av smärtan.
    Jippi! Grattinerar!
  • M C
    Ord blind skrev 2010-04-16 09:49:41 följande:
    Man ska inte läsa sånt när man är gravid. Tårarna rinner som floder....Vad är  BT-kompis? *korkad*
    När jag skulle gifta mig reggade jag mig på BT och hamnade direkt i en sån här tråd. Äntligen fredag heter den och vi har kvar den efter 5 år. Vi träffades IRL för några år sen, skitkul! BT = bröllopstorget.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-16 09:51:04 följande:
    Våra tallrikar är svarta.
    www.familjeliv.se/Forum-5-52/m51996345.html
    Jag har lagt ut en karta där.

Men askan ska vara vit i mina fantasier, prova ändå!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-16 09:53:05 följande:
    Mensvärk
    *kramar om försiktigt*
  • M C
    Ord blind skrev 2010-04-16 10:03:07 följande:
    Kul!
    Ja!

Nu ska jag göra en insats på mitt IRL-liv. *kram*
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-16 10:04:56 följande:
    Jag ska snart gå ut en sväng och gå och besöka mina föräldrar. Jag kan ju passa på att slicka på nåt räcke på vägen och se om det smakar aska?
    Ja! Bra idé!
    Ord blind skrev 2010-04-16 10:11:19 följande:
    Puss på er, ni får mig som vanligt att le!!  Förutom MC då som fick mig att gråta.....  (tycker om dig ändå)
    Men men men... Det var inte meningen. Jag blir bara glad av att hon äntligen fick barn!
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-16 10:29:16 följande:
    Nääää... *ändrar mig* Vill inte slicka på räcken. Kan peta på det kanske?*förhandlar lite*
    Jag tog fingret och drog på alla utor det regnat på.
    Ingen som helst partikelsamling.
    Tittade noga i pölarna (bak på ungarnas trehjulingar) och på snön.

*tipsar*
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-16 10:42:25 följande:
    Lovar att göra en ordentlig koll så du kan få en rapport sen.
    Bra.
    I Gbg luktade det svavel och folk har fått astmaanfall. Dessutom har de puder på bilarna.
Svar på tråden The return of the Lolilla