Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

The return of the Lolilla

Jag kan kolla vad folk har googlat på när de kommit in på min blogg. Jätteskoj.

t.ex:
    Förde upp sperma+gravid

• Schnooglewookiemush
    SimplyTheBest skrev 2010-03-06 21:11:55 följande:
    Haft/har en mindre ångestattack. Min 30-års kris är ganska påtaglig. Har precis torkat bort tårarna från en gråtattack. Fan....det här ÄR faktiskt jobbigt.
    Finns här om du behöver prata med någon, bara så du vet. {#lang_emotions_heart}
  • Schnooglewookiemush
    SimplyTheBest skrev 2010-03-06 23:41:25 följande:
    Jag gillade Neos bidrag faktiskt. Ville att han skulle gå vidare till finalen.
    Jag hatade den förra veckan. Eller nää... Jag älskar hans röst. Men han känns hetero fast samtidigt extremt bögig. Jag vet inte, det irriterar mig lite bara. Stereotypbög, men han är hetero. Men nu så fick jag låten på hjärnan direkt.
    Någon som inte skulle gå vidare är Pernilla. Fy.
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-15 22:30:51 följande:
    Hallon! Hur står det till?
    Jodå, det är helt okej. Lite tungt med allt just nu bara. Min mamma har gjort illa sig och behöver ha väldigt mycket hjälp, det och två småbarn att ta hand om blir en smula krävande...
    Själv då?
  • Schnooglewookiemush
    lokisse skrev 2010-03-15 22:56:17 följande:
    hua det later jobbigt!
    Ja, det är det. Idag fick jag möjlighet att sova. Sov till två-tretiden, var så extremt slut.
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-15 22:59:18 följande:
    Låter slitsamt hoppas din mor kryar på sig snart. Med mig är det ok stor som ett hus foglossning och så får jag smygångest till och från men allt är så bra så. Äsch man ska inte frågagravida hur dom mår, kan lätt bli så att man får blödande öron av allt gnäll.
    Det kommer hon inte göra. Hon har tur om hon är okej om sex månader säger läkarna.
    När var det du skulle föda? Vad får du ångest över? Har du stödbälte för foglossningen?
    Jag tål gnäll.
  • Schnooglewookiemush
    M C skrev 2010-03-15 23:03:59 följande:
    Finns det ingen mer som kan hjälpa din mamma? Har du inte en bror?
    lokisse skrev 2010-03-15 22:59:24 följande:
    klart du var. finns det ingen hjälp att fa? nagon att varva med när det gäller mamma?
    Jag har tre syskon. En jobbar konstant, en annan bor i en annan stad. Den tredje är en extremt självisk och sur tonåring som skiter i allt förutom att runka framför datorn. Frågar mamma (som verkligen mår jättedåligt för att hon t.ex. inte kan laga mat) något så blir lillebror störtförbannad och skriker åt henne.
    Min pappa jobbar hela tiden, går omkring och säger åt mamma vad som måste göras - utan att göra det själv. Kvar finns jag som är alldeles för snäll och offrande, och gör allt möjligt för henne bara för att vara snäll.
Svar på tråden The return of the Lolilla