Inlägg från: Der Ficker |Visa alla inlägg
  • Der Ficker

The return of the Lolilla

Godmorgon

• Der Ficker
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-14 10:49:08 följande:
    Har du läst min blogg här på fl?Hjärta
    Nej och jag vill inte göra det heller
  • Der Ficker
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-14 10:50:58 följande:
    Slipp då. Det är en utelämnande och vacker förlösningsberättelse, men men missa den du om du vill.
    Jag missar den med glädje
  • Der Ficker
    2timearound skrev 2010-09-14 11:01:03 följande:
    Det blir svårt med Linda, tror jag. Självklart är vi beredda att lägga till men det får finnas gränser också. jag vill nog ta med dem på den vanliga show-kvällen under hösten/vintern också. detta är en bonus som vi har vunnit.
    Hur svårt handikappad? I rullstol? Man kan väl ändå ta nåt spa ganska nära, och så får var och en någon behandling, t.ex. massage eller mudbath eller skönhetsbehandling t.ex, efter vad som passar dem, och sedan god middag på kvällen.Sådant hade jag gillat.

Alternativt nån snabbkurs (1-dags) i nåt kul pyssel/hantverk, som att dreja? Och sedan "samvaro" på kvällen med mat och dryck?
  • Der Ficker

Eller någon matlagningskurs på någon fin herrgård eller slott ute på landsbygden? Sådant tycker jag skulle vara skitmysigt nu i höst när det är så vackert ute i naturen också

• Der Ficker
    Der Ficker skrev 2010-09-14 11:13:19 följande:
    Eller någon matlagningskurs på någon fin herrgård eller slott ute på landsbygden? Sådant tycker jag skulle vara skitmysigt nu i höst när det är så vackert ute i naturen också
    Och sedan kan mästerfotografen T fota allt och så får de ännu ett fint inramat foto på sig som mästerkockar som minne.
  • Der Ficker

Jag önskar jag hade sådana arbetsgivare som Tvåan och T är
    På mitt jobb är den enda förmånen man får gratis kaffe på jobbet, och typ 2 dagar per år får man KANSKE en bulle

Snacka om att suga musten ur personalen, bara slit och slit, aldrig nåt tack vare sig i ord eller materiella ting.

• Der Ficker
    2timearound skrev 2010-09-14 11:37:25 följande:
    *klappar* Kom och jobba hos mig då.
    Fast jag kan inget om klockor Annars hade jag skickat in en ansökan och CV med nakenbild
Svar på tråden The return of the Lolilla