Inlägg från: PhrinchezzanEirasMammsing80 |Visa alla inlägg
  • PhrinchezzanEirasMammsing80

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-13 23:38:31 följande:
    Har du läst ikapp? jag har outat mitt hemliga handikapp.........
    Va nä det gör jag nästan aldrig. Vilket handikapp pratar vi om? Din fobi för att bajsa? Att du bara äter kyckling om vardagarna? Elallergin?
    2timearound skrev 2010-09-13 23:39:48 följande:
    Lika bra, lika bra, han måste ju tro att både Fickern och jag är lite...........annorlunda.
    eeeh alltså han har haft med mig att göra i en siså där 6 år nu tror jag. Säger bara att det krävs en hel del för att att han ska reagera.
    2timearound skrev 2010-09-13 23:40:48 följande:
    *kvider* Nej, ett nytt...........
    Vilket då? jag läser inte tillbaka kommer inte ihåg när jag sist läste.
    2timearound skrev 2010-09-13 23:42:28 följande:
    The Vanilla Gorilla......... inget BDSM så långt ögat når eller? 
    Sånt vill inte du höra om. För övrigt så lever vi numera i celibat.
    2timearound skrev 2010-09-13 23:45:41 följande:
    jag är lite ansiktsblind. Så du kan komma hit och bete dig som en retard och jag kommer ändå inte känna igen dig nästa gång vi ses. Eller nej, riktigt så var det inte......

Förresten så kommer man väl ihåg ditt risiga jävla henna-färgade hår även om man har lyckats glömma ansiktet.  
    *suckar djupt och bedrövat*

Att jag aldrig lär mig.
    Tvåan basunerar ut att hon har en fördom som kan få oss att se ner eller tycka illa om henne...
    Tvåan har ett hemligt handikapp... är det någon sällsynt fascinerande sinnessjukdom? Är det en sjukdom som kommer ta hennes skönhet ifrån henne typ Lepra? Är hon kleptoman och pga det till och från hamnar i prekära situationer? Kan hon enbart ha analsex eftersom det killar för mycket med vaginalt?

Hemligt handikapp   *besviken*

Jag blev i slutet av graviditeten vänligt tilltalad i  kön på ICA, jag hejjar tillbaka och svarar att jo det är bara bra.
    I samtalet som följer visar det sig att kvinnan vet dotterns namn och en hel del annat om mig. Jag fattar ingenting hjärnan höll på att blöda sönder av frenesi i sin kamp att komma på vem människan var. Hon pratar min graviditet sitt barn mm.
    Jag log mest bara och skrattade artigt måste ha framstått som oförskämd som inte frågade om hennes barn eller henne.
    Förstod ju aldrig vem hon var. Jag berättade sedan för karln om detta märkliga möte och han sa va?! Det var ju *gossenamns* mamma. Alltså en mamma till ett barn på dagis som jag pratat med flera gånger...

Händer mig jämt och ständigt.

Det är inte henna! jag har inte använt Henna sedan jag i sjuan eller åttan gjorde misstaget och sedan såg ut som en råkommunist tills att jag färgade det svart!

← Min bästa hårfärg. Jag har färgat håret sedan jag gick i mellanstadiet och detta är tamme fan det bästa märket någonsin och detta min favoritfärg.

2timearound skrev 2010-09-13 23:57:52 följande:
    Du ser. Vi är släkt. *avmätt* 
    *rädd*
    2timearound skrev 2010-09-13 23:59:40 följande:
    Jahapp.....det blir kanske inte roligare än så här? *gäspar*
    PÅHOPP!!!!

*går ut med hunden*

Morrn morrn!
    Idag är jag lite exta glad, har surrat med karln igår och nu är det bestämt jag ska få min operation i Maj. Han tycker inte att det behövs och blev glansig på ögonen men jag blir enbart glad över tanken.
    Fan vad jag längtar!

Pratar alltså om att fixa min kalkonhaka.

Hade som plan att få igenom en stor bukplastik snart men nu är den skjuten på obestämd framtid, känner mig nämligen lite osäker på om  jag är klar med barnafödandet.
    Som det känns nu så vill jag nog försöka få en till om några år. En sladdis på min fertila ålders höst när jag är en siså där 35år har vi sagt.

*suck suck* Så jag får vänta med magen tills ´familjen är klar.

Svar på tråden The return of the Lolilla