Inlägg från: etanol |Visa alla inlägg
  • etanol

The return of the Lolilla

Zimlis skrev 2011-08-19 17:30:18 följande:
    Cheerio Skål
    Det är väl nu man borde laga kvällsmat...menne...nej
  • etanol

Den här tråden blir bara barnsligare och barnsligare...

*sätter mig under bordet å tittar på*

• etanol
    Zimlis skrev 2011-08-19 17:52:48 följande:
    Du är bara under bordet för att du super
    "Det var ungefär vi den tidpunkten hon märkte att hon var påkommen.
    Vad skulle hon göra, erkänna var inte ett alternativ, kravla sig fram från under bordet hade varit ett nederlag.
    Hon bestämde sig för att göra det bästa av situationen som uppkommit, och blånekade istället"

NÄHÄÄ, jag bygger en koja ju...*oskyldig*
  • etanol
    Zimlis skrev 2011-08-19 18:10:19 följande:
    Så drog hon ner bordsduken från kanten för att gömma sej och glömde såklart av vinflaskorna som stod på bordet...
    "Flaskorna gick i golvet med ett KRAS och hon kände små svettpärlor som sakta letade sig ner mellan brösten.
    Hur skulle hon klara sig ur denna knipan? Doften av det sura vinet letade sig in i varje por och den blommiga duken som hängde ner över bordet hade blivit alldeles fläckig.

DÅ ringde telefonen och hon svarade med darrande röst; Hallå? Medans den som ringde talade spred sig ett lugn över hennes ansikte, och ett leende lekte i mungipan. Hon visste att hon var räddad, att kvällen var räddad. Det skulle ordna sig"

HALLÅ ALLA, det kommer en lastbil! Med öl å vin å sprit!!! *jublar*
  • etanol
    Zimlis skrev 2011-08-19 18:19:29 följande:
    Nu återstod bara ett problem - vilken va rätt dörr att öppna.. kisade med de druckna ögonen och tre dörrar uppenbarade sej framför henne
    "Då, som genom ett under, fladdrade bordsduken till och täckte för hennes ena öga.
    Vinstanken var nästan outhärdlig, men en dörr uppenbarade sig genom det andra ögat, samtidigt som någon tutade högt.
    Hon kom upp och stapplade sig fram till dörren, som förvånande nog visade sig vara en naken man i sina bästa år, vidare tills hon nådde dörren, famlade med dörrvredet och öppnade sakta...

Där utanför väntade himmelen på henne i form av en gigantisk långtradare fylld med godsaker från ett system på onämnd ort. Tio barbröstade män bar in godset och hon såg på deras svällande muskler och tänkte några syndiga tankar samtidigt som hon öppnade en öl.!

Schkååål då! Skål
  • etanol
    Zimlis skrev 2011-08-19 18:56:20 följande:
    "några syndiga tankar"??? Skit i ölen let´s fuck va vad hon tänkte *vet*
    Fan, jag måste bli bätter på mitt pokerface *svär lite*
  • etanol
    Zimlis skrev 2011-08-19 19:30:38 följande:

Så nu har jag motionerat - rask halvtimmespromenad med el jycko
    Bra spenderad halvtimme! Själv har jag bjudit ut mig till än den ena å än den andra
  • etanol
    Zimlis skrev 2011-08-19 19:35:16 följande:
    Några napp då?
    Äh, lägger ner det här för ikväll och googlar efter en batteridriven istället tror jag...
  • etanol
    Zimlis skrev 2011-08-19 19:55:13 följande:
    Men det är fint det med.. fast kombinationen är oslagbar
    Vilken kombination...

jaaa, just...den...*suuuuuck*
  • etanol
    M C skrev 2011-08-19 19:39:18 följande:
    I den polska-horan-stassen?
    Hey, blanda inte ihop mig med din morsa!
Svar på tråden The return of the Lolilla