Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

Och gomorgon också...

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-09 23:43:59 följande:
    God natt på er ska bara kolla så att jag tog in hunden sen sova. det lär väl bli som med spisen här hädanefter att jag måste tvångskolla flera gånger.En god god ide! Sov sött!
    Har du sånt där tvångskolleri för dig? Med spisen? I feel you sister i så fall
    Gör samma sak. Hatar det. Ökar vid stress.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-10 10:15:10 följande:
    Oja stress gör det helt hysteriskt. I perioder har karln lärt sig och tar på sig att i bilen på väg hemifrån förklarat att han oxå har Nollat.

Jag springer in och ut in och ut. Nollade jag verkligen alla plattorna? Kom jag åt och råkade sätta på någon platta när jag gick in för att ta ett glas vatten eller kanske rent av när jag nollade? in och kolla igen och nolla högt så det hörs!

I
    Det finns bara ett sätt att bryta cirkeln, det vet du va? Kolla inte.
    Jag är exakt likadan. Rekordet var när jag ringde en kompis för att ha ett vittne i luren att jag kollade. Den eminenta planen var att jag skulle kunna ringa henne sen om jag fick panik så skulle hon kunna intyga att jag stängt av.

-Okej, jag kollar nu, den är av.
    -Bra, gå nu ut och lås dörren.
    *på väg att låsa dörren*
    -Vänta lite, jag vet inte om jag kollade ordentligt för jag var lite distraherad av telefonpratandet...

Please shoot me.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-11 09:19:20 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m57253529.html
    Allvarligt alltså. Undrar vilket liv det blir om amn skriver tvärtom?

Har en fundering som bara slog mig här - det könet könet kan ju som bekant se lite hur som helst för att vara helt ärlig. Hur är det med er killar, kan ni uteslutande säga att det spelar ingen roll hur fasen d e n ser ut ni gillar den ändå? Eller finns det kvinnliga kön som ni bara tänkt att.."wtf is this??" det där var en riktigt hemsk sak. För egen del, som man då, kan jag väl tänka att oj...den där såg lite "knasig" ut.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-11 10:14:54 följande:
    Morrn morrn! jag såg inte jag helelr men sen när jag gjorde det så fattade jag inte hur jag inte kunnat se.
    Bajsade faktiskt på mig lite.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Löjligt med alla som ska spela så polititiskt korrekta så de inte ens vågar erkänna att snubben är svårare att se...
    WTF, han är ju svart som kol, är väl inte så jävla konstigt om han syns sämre.

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Zimlis skrev 2011-02-11 12:07:15 följande:
    *äter choklad*
    *avensjuk*

Idag ska jag baka en sån däringa vitchokladkladdkaka med lakrits.
    Och tydligen föll inte det vissa på läppen, så jag kommer att bli tvungen att äta allt själv. *nöjd*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-13 10:10:39 följande:
    Morrn morrn!
    Forumets egna lilla starka mamma söker än en gång bekräftelse.
    www.familjeliv.se/Forum-24-73/m57277843.html

Fascinerande men ack så sorgligt.
    Är det utseendet som det är fel på?
    Eller kan det vara något annat?
    Btw sa jag ju att hennes "pojkvän" bara ville ha ett visum, men hon lyssnade ju inte. Skrikandes
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    poirot skrev 2011-02-13 10:15:25 följande:
    Jag såg det. På något sätt så är tråden en förklaring till frågan faktiskt.  
    Bästa kommentaren.
    Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla