Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Så klart 14åringar kan vara redo för sex men inte fan med vuxna karlar. Brikar ju inte vara traktsns hjältar direkt som festar med och knullar tonåringar

Semper Idem skrev 2010-08-27 10:46:10 följande:
    Varför är det skillnad när det gäller åldern på gubben?
    Aniting är man mogen eller så är man det inte som jag ser det.
    Mogen att knulla innebär ju inte att man är mogen till att gå emot  säga nej förklara sina önskemål inför en vuxen man till skillnad från en pojke eller flicka i samma ålder.
    Jag ser många skäl till varför det är förkastligt av en vuxen man att ge sig efter barn för att få sex.
    2timearound skrev 2010-08-27 10:53:55 följande:
    Semp:

Det är en stor skillnad om en fjortis utforskar sin sexualitet med en jämngammal med lite petting, kyssar osv. Jag tycker fortfarande att 14 är för tidigt men det är ändå skillnad än om det kommer en fullvuxen karl på 30-40 + och tar vad han vill ha. Det är ett mentalt mycket ojämlikt förhållande där fjortisen inte kan förhandla villkoren med annat än sin egen kropp. 

Amen!

Och det är ju inte ofta trevliga män på jakt efter en jämbördig relation som knullar småflickor direkt. barnen behöver skydd i form av lagstiftning helt klart.

Semper Idem skrev 2010-08-27 11:03:57 följande:
    Jag menar såklart mogen på alla plan.
    Så därför är det tur att vi har lagstiftning som skyddar barnen eftersom de själva inte ska behöva ha det ansvaret på sig huruvida en de var redo för en vuxens lust och begär.

*hoppas att den hårda lagen ska skrämma äckel från att knulla med barn*

Semper Idem skrev 2010-08-27 11:13:12 följande:
    Jag är absolut inte emot att vi skall skydda barn med lagstiftning.

*visste jag skulle bli missförstådd*

Nej det tror jag inte. Du tycker att det kan vara ok att en 45åring knullar en 14åring om barnet är mogen på alla plan, jag tycker däremot inte att det är ok och är för en stark markerande lagstiftning för att undertryka att vuxna ska ge fan i barn.

Vet att vissa Muhammedanerna här på forumet använder liknande argument för att försvara hur det kunde vara ok att profeten ingick äktenskap med ett barn.
    Hon var tydligen mogen på alla plan.

Alltså jag tycker och tänker nog ungefär som tvåan i detta men hon formulerar sig så mycket bättre än mig

Semper Idem skrev 2010-08-27 11:24:27 följande:
    Ja så tycker jag nog. Lagen måste vara avskräckande men den behöver inte vara oflexibel och trubbig.
    Där tycker vi väldigt olika. Jag tycker den ska vara jävligt oflexibel när det kommer till barnarov.
    2timearound skrev 2010-08-27 11:25:46 följande:
    Som vanligt då, wt?
    Som oftast...
    Semper Idem skrev 2010-08-27 11:27:26 följande:
    Fårstår det, eftersom nicket skriver "barn" så låter det ju jävligt illa.

Nu måste jag dra och käka, pratar gärna vidare senare...
    Det gäller ju barn så det så!
    2timearound skrev 2010-08-27 11:31:27 följande:
    Det märks eller hur? jag är på hugget, synd om semp bara som hamnade i skottlinjen. men så är det när man tycker sugiga saker, Lolilla fick också lite hagel.
    Du och jag tvåan Pkmaffian nr1!
Svar på tråden The return of the Lolilla