Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-08-27 15:46:27 följande:

Socialfascist.

kinky

">

Detta är tydligen en parodi men den skulle då kunna lura mig. Tycker det ser precis ut som orginalet
    Alibi skrev 2010-08-27 19:12:56 följande:
    Det är så det är men det framgår inte med önskvärd tydlighet för den som inte är insatt. Våldtäkt mot barn regleras i BrB 6:4, straffvärdet är 2-6 år. Är det våld inblandat eller tvång eller barnet är väldigt ungt kan det bedömas som grov våldtäkt mot barn, straffvärdet för grov våldtäkt mot barn är 4-10 år.

Rör det sig om en mindre allvarligt brott än det som finns i BrB 6:4 är det fråga om sexuellt utnyttjande av barn, BrB 6:5 vilket har ett straffvärde på högst 4 år.

I BrB 6:14 § stadgas det att om åldersskillnaden är ringa och det är uppenbart att den underårige frivilligt har haft sexuellt umgänge med den som är äldre och det är uppenbart att det inte har varit ett övergrepp, ska den äldre parten inte dömas till ansvar för brott enligt BrB 6:5.

"En gärning kan leda till ansvarsfrihet om utgången leder till orimliga resultat där ansvarsfriheten bedöms från fall till fall. Denna bestämmelse är avsedd att tillämpas med stor försiktighet och efter en noggrann bedömning av det enskilda fallet. I NJA 2007 s. 201 hade en 17-årig pojke haft sex med en flicka som var 14 år och sju månader gammal, dvs rent objektivt sexuellt utnyttjande av barn enligt 5 §. Detta bedömdes inte vara någon straffbar handling då det var uppenbart att inget övergrepp skett mot flickan. Flickan befann sig nära åldern för sexuell självbestämmanderätt och pojken var endast obetydligt äldre och hade kommit obetydligt längre i sin mognad. Även parternas relation till varandra och omständigheterna under vilka den sexuella handlingen företas bedöms där typexemplet är ett par med ringa ålderskillnad som har en nära och god relation till varandra och deltar i en ömsesidig och helt frivillig sexuell handling." Källa: Lagen.nu
    Strålande! Tack för att du redde ut det

Är det bara för mig som fl blivit svinsegt de senaste dagarna, är ju för fan nästan lika illa som det var förr.

2timearound skrev 2010-08-27 19:41:31 följande:
    Jag började prata om hur kåt jag är på ungarnas dagisfröken och att jag dricker vin, men det var ingen som var intresserad av det spåret. Tyvärr får jag säga.
    Vänta bara!
    *går och värmer glögg*
    2timearound skrev 2010-08-27 20:00:47 följande:
    Det låter bra! Nu dinner! Later.
    Hasta la vista bonita!

Nej detta är inte humor för alla übernördig metal humor typ, så fantastiskt kul enligt mig.

">

Ökänd skrev 2010-08-27 21:53:48 följande:
    *iggar länken*
    *ser dåligt på grund av min gonorre*
    Får be dom när ni filmar ge fan att spruta dig i ögonen
    2timearound skrev 2010-08-27 22:05:47 följande:
    Jagh försökte titta. *artig* Men den höll bara på att ladda var 10 sek så jag tappade tålamodet.
    Nu jävlara anamma måste du var bra packad om du gick och blev artig!!
Svar på tråden The return of the Lolilla