Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-08-30 14:04:54 följande:
    Nu vaknade porrdrottningen i mig. Ska gå och plocka fram elvispen och stänkskyddet! Nu jädrar i skruven. 

(men först! Byta bajsblöja)  
    Jag har aldrig sett porr med han i men nu när jag läst hans bok så känner jag att jag bara måste kolla in lite Ron jeremy film.
    Fast fan det lär bli jobbigt, hatar porr med tjocka fula karlar.
    2timearound skrev 2010-08-30 14:08:02 följande:
    Who the fuck likes it!
    Tjocka fula karlar!
    2timearound skrev 2010-08-30 14:09:55 följande:
    Eller tjocka fula kärringar?
    Nej för fan alla vill vi väl ha nått snyggt mellan bena att fantisera om óavsett hur man själv ser ut.
    Mariohn skrev 2010-08-30 14:13:25 följande:
    ÅH nej! Det finns hotet från underjorden också i hårdporr. Herrejävlar vad skoj det är. Jättelika tygpenisar som ser ut som stora avklippta fingrar rasar in genom väggarna och tränger upp ur marken och vill mörda de knullande paren....Som skräckslaget, ropandes på hjälp knullar vidare medan de kämpar för sitt liv.  Jag drack whiskey, rökte cigarr och vrålade av garv. 
    *blir småsugen*
    Mariohn skrev 2010-08-30 14:16:16 följande:
    Jag vågar INTE klicka på den. Det är säkert något jättesnuskigt...och sen ska jag övertyga M om att jag inte suttit och tittat på det  snusksyfte. Och det är ju lätt när han redan tror att jag är störd. 
    Nej för fan är ju mitt på ljusa dan, bara lite disney *lovar*
    Mariohn skrev 2010-08-30 18:29:24 följande:
    Semper är snygg. Oväntat. 

Han postade säker en bild på Dean från Supernatural eller Gerard butler. Alltså skicka vidare bilden för vidare granskning  jag vill oxå se

jag hoppas verkligen för vällingmannens egen skull att han är ful eller på sin höjd mediokert skapt.  Menar annars så lär väl de lidriga hyenorna i den här tråden sn uska ner inboxen hans helt.
    Lady Macbeth skrev 2010-08-30 19:43:24 följande:
    Era inlägg ser jättekonstiga ut för mig nu! Som om de är någon slags underinlägg till 2timerns inlägg! 
    Det där kommer tvåan säkert ta som smicker
    2timearound skrev 2010-08-30 20:13:25 följande:
    NEJ! Stora A tyckte visst att Stitch var "läskig" så nu vill hon inte sova!
    lokisse skrev 2010-08-30 20:08:50 följande:
    bla bla bla bla bla bla  choklad
    Hur tänkte du nu? Om man vill fortsätta väga ett litet BMI kan man INTE äta CHOKLAD när man är hungrig. *bitter och utsvulten*

Mm fan va gött det är att va fet ibland!
    Har just ätit upp den 75% chokladen med mintsmak som karln fick åka iväg och inhandla. *nöjd*
    SimplyTheBest skrev 2010-08-30 23:13:12 följande:
    Surfar nu via Safari. Vet inte vad jag tycker om detObestämd
    Uscha läskigt med nymodigheter
    SimplyTheBest skrev 2010-08-30 23:20:26 följande:
    Så. Vanliga IE igen.
    Förstår det själv testar jag ibland med firefox men nja jag gillar det jag känner till höll på att strypa karl sist när han uppdaterade explorer. Vill inte ha nå jävla nymodigheter!
Svar på tråden The return of the Lolilla