Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-02-25 21:33:55 följande:
    Har några bilder på mitt förra ex's kuk i denna dator. Kan testa lägga upp imorgon.

Borde fått mens idag också men jag är väl gravid då inget händer, men får jag det kan vi ta tampongbilderna sen.
    Mariohn skrev 2010-02-25 21:36:41 följande:
    Låter som en idiot, jag hatar honom av hela hjärtat
    2timearound skrev 2010-02-25 21:36:48 följande:
    Tomme hälsar att han inte tror att ni klarar av en 12*32 cm balle i röven, så han står över. Men tackar så mycket för de fina erbjudandena.
    Tacka Tomme så hjärtlight, det känns skönt att veta
    2timearound skrev 2010-02-25 21:37:47 följande:
    Nä men jag känner sparkarna och har foglossning
    Jazza skrev 2010-02-25 21:38:42 följande:
    Haha, en pilf är "preggo I´d like to fuck".. det är min andra (första, eg) bästistråd... Men nu har Mfern kommit hem, så vi skall våldsknulla på matbordet äta kvällsmat
    slut
    Mariohn skrev 2010-02-25 21:39:13 följande:
    Ringer dom genast imorgon och slutar betala mina räkningar

jag måste gå nu!! hejdå

Skulle nån vilja kopiera all text som skrivits på den sista sidan i min senaste tråd på fejjan? Inlägg 61-84 tror jag det blir. Jag kommer inte in på sista sidan och har inte hunnit läsa dem

Kopiera in på ett word-dokument och skicka till mig. Är nyfiken på vad ni skrivit.

Analklådan skrev 2010-02-26 09:54:34 följande:
    *surar* gick på bio igår... hade laddat inför att jag skulle få äta popcorn tills jag spyr, men får saltbilen framför oss hela vägen vilket innebar att vi sprang in till bion precis när den började. Jag hann varken kissa eller äta popcorn
    Fy fan, det är förjävligt rent ut sagt
    Bio utan nåt att snaska på = skit skit skit
    lokisse skrev 2010-02-26 09:59:09 följande:
    man kommer inte in där det är nage fel men jag kollade för en stund sedan och kunde läsa men inte nu längre
    Ahaa så det e problem hos er med, trodde det var bara här det kukade sig. Dåså!
Svar på tråden The return of the Lolilla